    Date: Sun, 24 Apr 2011 22:03:04 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wszystkie auta jeżdżą tak samo
    <4db386dd$0$2493$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2011-04-24 04:11, to pisze:

    > Nigdzie nie napisałem, że ta różnica wynikała tylko z przebiegu. Wynikała
    > z bardzo wielu czynników. A prędkości są szacunkowe, jest oczywiście
    > możliwość, że gdyby zmierzyć to dokładnie to by nie wyszło 50 tylko np.
    > 30, ale to i tak bardzo dużo.

    Chcesz dyskutować o osiągach pojazdów - czyli o zagadnieniu gdzie 5% to
    dużo, a 10% to ogromna różnica.

    A tymczasem masz jednorazowy pomiar, w którym rozrzut szacunków masz
    taki że sam nie wiesz czy to było 30, 50 czy 80km/h różnicy.

    Przyznasz że niepewność w zakresie 30-80km/h jeżeli chodzi o prędkość
    samochodu, to wartości tak wielkie, że spokojnie można uznać je za
    niewiarygodne.

    Przedział niepewności pomiarów które podajesz jest tak ogromny, że
    równie precyzyjne byłoby pisanie że raz samochód robił "brum brum brum",
    a za drugim razem "bziummmm".