  • 1. Data: 2013-12-30 11:06:20
    Temat: Wspólny pilot do TV i odtwarzacza
    Od: Rafał Wiśniewski <r...@p...onet.pl>

    Posiadam tv Panasonic l39e6e. Czy jest jakiś sposób bym mógł pilotem od
    niego sterować odtwarzaczem bluray Panasonic dmp bd79. Wydawało mi się,
    że jak pilot do Tv ma na dole blok klawiszy do odtwarzania (play, stop
    itp.) i oba są tej samej firmy' to 1 pilot mogę wrzucić na dno kufra.

    Z góry dzięki za podpowiedzi jak sobie to zorganizować by mieć 1 pilot
    do wszystkiego

    Pozdrawiam, RW

  • 2. Data: 2013-12-31 19:54:06
    Temat: Re: Wspólny pilot do TV i odtwarzacza
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Rafał Wiśniewski" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > i oba są tej samej firmy' to 1 pilot mogę wrzucić na dno kufra.
    >
    > Z góry dzięki za podpowiedzi jak sobie to zorganizować by mieć 1 pilot do

    Polski manual - strona 28

  • 3. Data: 2014-01-03 07:49:21
    Od: Rafał Wiśniewski <r...@p...onet.pl>

    On 2013-12-31 19:54, ggs wrote:

    > "Rafał Wiśniewski" <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > Polski manual - strona 28

    Bardzo dziękuję, działa. Szkoda, że nie można menu obsługiwać

    RW

  • 4. Data: 2014-01-03 09:01:45
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Rafał Wiśniewski nabazgrał(a):

    > Bardzo dziękuję, działa. Szkoda, że nie można menu obsługiwać

    Chyba żaden nie potrafi i jak dla mnie to jest błąd bo bez sensu jest
    obłsuga DVD/BD skoro nie mogę nic zmienić oprócz dania play/stop/przewinąć a
    jak zmienić audio/napisy :(

  • 5. Data: 2014-01-04 22:34:03
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-01-03 09:01, *Chris* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Chyba żaden nie potrafi i jak dla mnie to jest błąd bo bez sensu jest
    > obłsuga DVD/BD skoro nie mogę nic zmienić oprócz dania
    > play/stop/przewinąć a jak zmienić audio/napisy :(

    Zwykle do tego używa się pilota od BR?DVD, który też powinien mieć kilka
    klawiszy do obsługi TV :)
    A najlepiej Harmony :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --