    From: Rafał Wiśniewski <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Wspólny pilot do TV i odtwarzacza
    Date: Mon, 30 Dec 2013 11:06:20 +0100

    Posiadam tv Panasonic l39e6e. Czy jest jakiś sposób bym mógł pilotem od
    niego sterować odtwarzaczem bluray Panasonic dmp bd79. Wydawało mi się,
    że jak pilot do Tv ma na dole blok klawiszy do odtwarzania (play, stop
    itp.) i oba są tej samej firmy' to 1 pilot mogę wrzucić na dno kufra.

    Z góry dzięki za podpowiedzi jak sobie to zorganizować by mieć 1 pilot
    do wszystkiego

    Pozdrawiam, RW