  • Data: 2020-11-03 13:57:49
    Temat: Re: Współczesny sprzęt audio
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 03.11.2020 o 11:53, Krzysztof Gajdemski pisze:

    >Wszystkie Technicsy z moich czasów studenckich (lata
    >siedemdziesiąte), które widziałem, były zbudowane tak samo: RIAA na
    >jakiejś dziwnej kostce, prosty układ regulacji barwy i hybryda Sanyo.
    >Renoma chyba wynikała z dostępności w Peweksie.

    Pewex na pewno sie przysluzyl, no i ... kupowal jakis tani sprzet :-)
    Ale ... Krzysztofie, jaka konkurencja ?

    Krajowe wzmacniacze jakos bardziej szumialy, brzmienie to mnie
    oceniac, ogolnie graly, gdzies w ta norme hi-fi pewnie sie lapaly.
    Oscyloskop mogl troche zniesmaczyc, jak sie prostokata podalo.

    No i jeszcze ... na swiecie zaczely sie bardziej zaawansowane
    konstrukcje, pewnie elementy potanialy, a w kraju ... jakby
    upraszczanie wzmacniaczy.
    Na ile sie to odbilo na parametrach to znow nie mnie pytac.

    Baza elementowa tez do nas docierala opozniona ...

    J.