  • 11. Data: 2009-05-15 12:44:25
    Temat: Re: [NTG]Wskaznik pozniomu paliwa
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    cześć
    Sta$ pisze:
    > Czesc
    > Ale naszla potrzeba znalezienia
    > urzadzenia ktore wskazuje poziom paliwa w zbiorniku. Czy moza nabyc takie
    > gadzety?

    Najprościej kranik z rezerwą

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 12. Data: 2009-05-15 13:07:11
    Temat: Re: Wskaznik pozniomu paliwa
    Od: a...@g...com

    On 15 Maj, 14:44, Marek B <r...@n...net.pl> wrote:

    > Najprościej kranik z rezerwą

    Nie znam warunków na motolotni ale chyba najlepiej byłoby gdyby silnik
    nie zgasł ;-) Na motocyklu sprawa jest prosta bo jadąc na zapiętym
    biegu silnik się kręci a na motolotni?

    --
    Artur

  • 13. Data: 2009-05-15 13:36:34
    Od: "michal" <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk>

    "Sta$"
    > Ale naszla potrzeba znalezienia urzadzenia ktore wskazuje poziom paliwa w
    > zbiorniku. Czy moza nabyc takie gadzety?

    A moze zaczac od naprostszego? Cos a la przezroczysta gietka rurka wystajaca
    z gory (albo dolu) zbiornika, a w niej czarny gietki plastik polaczony z
    plywakiem ? Zero elektroniki, nic sie nie zepsuje.

    --
    Michal

  • 14. Data: 2009-05-15 14:13:07
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    a...@g...com pisze:

    > Nie znam warunków na motolotni ale chyba najlepiej byłoby gdyby silnik
    > nie zgasł ;-)

    nie ma znaczenia przecie jak silnik zgaśnie to motolotnia tak od razu
    nie spada.

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 15. Data: 2009-05-15 14:20:08
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Marek B pisze:

    > nie ma znaczenia przecie jak silnik zgaśnie to motolotnia tak od razu
    > nie spada.

    Tak,ale jeśli nie ma rozrusznika to wysiądziesz i zakręcisz śmigłem?:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 16. Data: 2009-05-15 20:59:41
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Marek B:
    >jak silnik zgaśnie to motolotnia tak od razu nie spada.

    Od razu nie... pewnie po chwili dopiero ;-P

    --
    Pozdr.
    magnes

  • 17. Data: 2009-05-16 06:27:01
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Marek B napisał(a):
> [...]

    A w sklepach dla szmaciarzy nic nie maja? :)

    > nie ma znaczenia przecie jak silnik zgaśnie to motolotnia tak od razu
    > nie spada.

    Jak w motocyklu - zabraknie ci paliwa, to nagle sie nie zatrzymujesz.
    Ale. Sa sytuacje specjalne, w ktorych niespodziewany spadek mocy
    spowodowac moze smierc, kalectwo, katastrofe w ruchu ladowym, wypadek,
    stluczke, koniecznosc zmiany pampersa.

  • 18. Data: 2009-05-16 12:48:46
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w
    wiadomości news:gulm7q$ds2$1@news.onet.pl...
    > A w sklepach dla szmaciarzy nic nie maja? :)

    nie mają, też szukałem bo tez potrzebuje :-) Nie ma to jak zgasniecie
    silnika na kilku metrach....

    b.

  • 19. Data: 2009-05-17 19:18:25
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Budyń:
    > nie mają, też szukałem bo tez potrzebuje :-) Nie ma to jak zgasniecie
    > silnika na kilku metrach....

    Nie wiem jak wygladaja zbiorniki w motolotniach, ale czy nie da sie
    zastosowac takiego z pierwszego lepszego skuterka? Kazdy skuter ma wskaznik
    poziomu paliwa.