  • 1. Data: 2009-05-14 20:16:56
    Temat: [NTG]Wskaznik pozniomu paliwa
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

    Czesc
    Pytanie troche NTG, ale kolega ma problem. Pewnego dnia skonczylo mu sie
    paliwo, nie byloby w tym niczego dziwnego, gdyby nie to ze lecial
    motolotnia... na szczescie wyladowal. Ale naszla potrzeba znalezienia
    urzadzenia ktore wskazuje poziom paliwa w zbiorniku. Czy moza nabyc takie
    gadzety? Zawsze wydawalo mi sie ze wskazniki sa montowane fabrycznie,
    nierozbieralne i nie ma akcesoriow tego typu.... Czy cos sie w tym temacie
    zmienilo?

    Sta$
    GPZ500Sysunia
    Poznań

  • 2. Data: 2009-05-14 20:25:12
    Temat: Re: [NTG]Wskaznik pozniomu paliwa
    Od: "Biorelaxator" <biorelx@WYTNIJ_TOpowernet.pl>

> [...]
    > gadzety? Zawsze wydawalo mi sie ze wskazniki sa montowane fabrycznie,
    > nierozbieralne i nie ma akcesoriow tego typu.... Czy cos sie w tym temacie

    Stosuje sie rozwiazania pojemnosciowego badania poziomu paliwa ale badalem
    temat i jest z tym poroblem. Nie ma gotowych dobrych roziazan dla
    zbiormikow do sprzetu latajacego.
    Inna droga to dostosowanie wskaznika plywakowego z jakiegos samochodu. Ale
    latacze nie lubia bezposredniego dostepu elektyki do paliwa.
    Ciagle najlepsze rozwiazanie to przezroczysty zbiornik i lusterko do
    obserwacji poziomu paliwa :))).

    J.

  • 3. Data: 2009-05-14 20:25:50
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

    Re: [NTG]Wskaznik pozniomu paliwa

    Wybacznie, kilka piw robi swoje... poziomu mailo byc oczywiscie...

    Pokornie pozdrawiam
    Sta$

  • 4. Data: 2009-05-14 20:47:30
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Sta$" <s...@o...pl> wrote in message

    > Wybacznie, kilka piw robi swoje... poziomu mailo byc oczywiscie...
    ^^^^^^^^ ^^^^

    Hihihihihi... na zdrowie! :)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 5. Data: 2009-05-14 20:53:01
    Od: Mateusz Mirski <m...@T...pl>

    Sta$ pisze:
    Czy cos sie w tym temacie
    > zmienilo?

    Kiedyś na jachcie widziałem rurkę podłączoną u dołu zbiornika na
    zasadzie naczyń połączonych i odpowiednio wyskalowaną flamastrem.

    Mateusz Mirski

  • 6. Data: 2009-05-14 21:56:54
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Sta$" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gadzety? Zawsze wydawalo mi sie ze wskazniki sa montowane fabrycznie,
    > nierozbieralne i nie ma akcesoriow tego typu.... Czy cos sie w tym temacie

    w sumie to sie podłacze pod watek. Nie to zeby sie nie dalo zyc bez
    wskaznika...ale jakos nie chce mi sie myslec czy wyskalowałam licznik po
    zatankowaniu czy nie... słowem tez by mi sie przydało jakies madre i proste
    rozwiazanie, które nie wiazałoby sie z pruciem zbiornika (jak to zrobic
    drastycznymi metodami, to wiem ;))

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 7. Data: 2009-05-14 23:03:59
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Thu, 14 May 2009 22:16:56 +0200, "Sta$" <s...@o...pl> wrote:

    > Ale naszla potrzeba znalezienia
    >urzadzenia ktore wskazuje poziom paliwa w zbiorniku. Czy moza nabyc takie
    >gadzety?

    Do Budynia uderzaj. On lata.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 8. Data: 2009-05-15 06:08:57
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Easy pisze:

> [...]
    >
    > w sumie to sie podłacze pod watek. Nie to zeby sie nie dalo zyc bez
    > wskaznika...ale jakos nie chce mi sie myslec czy wyskalowałam licznik po

    Yyy, wyZEROwałam ?

    > słowem tez by mi sie przydało jakies madre i
    > proste rozwiazanie, które nie wiazałoby sie z pruciem zbiornika (jak to
    > zrobic drastycznymi metodami, to wiem ;))

    Deauvillka nie ma ani wskaźnika, ani kontrolki rezerwy, ani kranika ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 9. Data: 2009-05-15 08:13:45
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    Easy pisze:

> [...]
    >
    > w sumie to sie podłacze pod watek. Nie to zeby sie nie dalo zyc bez
    > wskaznika...ale jakos nie chce mi sie myslec czy wyskalowałam licznik po

    Yyy, wyZEROwałam ?
    no cicho ;) Zrozumiałes, a to najwazniejsze ;)

> [...]
    > wiem ;))

    Deauvillka nie ma ani wskaźnika, ani kontrolki rezerwy, ani kranika ?

    ale czy ja pisze o kraniku? pisze o czujniku paliwa tak?;)
    Nie ma kontrolki, nie ma wskaznika... paranoja wiem,
    kranik ma... ale mnie takie rozwiazanie zadowala srednio... chociaz z
    drugiej strony twingo nauczyło mnie nie patrzec na wskaznik poziomu
    paliwa...

  • 10. Data: 2009-05-15 10:59:19
    Od: pampol <h...@w...pl>

    Sta$ pisze:
> [...]
    > gadzety? Zawsze wydawalo mi sie ze wskazniki sa montowane fabrycznie,
    > nierozbieralne i nie ma akcesoriow tego typu.... Czy cos sie w tym temacie

    Moze wykozystac czyjnik poziomu plynu w zbiorniku spryskiwacza, np taki
    z VW koszt cos okolo 25 zeta plus jakas kontrolka i bateryjka, tylko
    niewiem czy to bedzie dzialac z paliwem.