  • 1. Data: 2009-05-14 17:17:46
    Temat: PROSZE O POMOC !! SUZUKI SV 2001r
    Od: dawid85m <ssprzedaz@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam prosze pomozcie mi znalezc lusterko prawe do suzuki sv 650 z 2001r
    nie moge nigdzie znalezc albo moze nie wiem gdzie dokladnie szukac. Bardzo
    prosze o pomoc. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-14 17:36:52
    Temat: Re: PROSZE O POMOC !! SUZUKI SV 2001r
    Od: l...@o...pl

    On 14 Maj, 19:17, dawid85m <ssprzedaz@_NOSPAM_gmail.com> wrote:
> [...]
    > nie moge nigdzie znalezc albo moze nie wiem gdzie dokladnie szukac. Bardzo

    Witam,
    lusterko jest mocowane do kierownicy.
    Cieszę się, że wreszcie mogłem komuś pomóc.

    --

    pozdrawiam

    Beast
    Zielona Góra
    Speed Triple 955i

  • 3. Data: 2009-05-14 17:39:19
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    l...@o...pl pisze:
> [...]

    a jak żeś Ty to tu wyłuskał?

    > Witam,
    > lusterko jest mocowane do kierownicy.
    > Cieszę się, że wreszcie mogłem komuś pomóc.

    prawe też?

    ROTFL

    --
    gildor
    9'99

  • 4. Data: 2009-05-14 17:41:52
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    gildor pisze:

    > a jak żeś Ty to tu wyłuskał?

    niektore serwery nie cancelują tych spamerów, np google.

    --
    Sławomir Żurawski - Arni
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2009-05-14 17:44:41
    Od: l...@o...pl

    > a jak żeś Ty to tu wyłuskał?

    > prawe też?
    >
    > ROTFL
    >
    > --
    > gildor
    > 9'99

    Wyłuskałem, bo googla używam i on wszelakiej maści użyszkodników
    wyświetla.
    No u mnie prawe jak je ostatnio widziałem to leżało na asfalcie /:

    --

    pozdrawiam

    Beast
    Zielona Góra
    Speed Triple 955i

  • 6. Data: 2009-05-14 18:35:46
    Od: dawid85m <ssprzedaz@_NOSPAM_gmail.com>

    Chodzilo mi o prawe lusterko natomiast sv'a jest zabudowana.

  • 7. Data: 2009-05-14 21:29:37
    Od: l...@o...pl

    On 14 Maj, 20:35, dawid85m <ssprzedaz@_NOSPAM_gmail.com> wrote:
    > Chodzilo mi o prawe lusterko natomiast sv'a jest zabudowana.
    >
    > --
    > Wysłano z czytnika Ścigacz.pl ->http://grupy.scigacz.pl/

    Nie sprecyzowałeś jaka SV , więc sam jesteś sobie winien. W
    zabudowanej wersji prawe lusterko jest na owiewce, z prawej strony
    szybki (;

    --

    pozdrawiam

    Beast
    Zielona Góra
    Speed Triple 955i

  • 8. Data: 2009-05-15 15:17:39
    Od: dawid85m <ssprzedaz@_NOSPAM_gmail.com>

    Uposledzony nie jestem, wiem ze jest z prawej strony. Chce dostac takie
    lusterko. Skoro nie mozesz mi gosciu pomoc to po co odpisujesz bez sensu?

  • 9. Data: 2009-05-15 16:25:47
    Od: dawid85m <ssprzedaz@_NOSPAM_gmail.com>

    O ładnie HAHAHA niezle to zrozumiales hahahahaha bez kitu.

  • 10. Data: 2009-05-15 23:33:09
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Arni" napisał w wiadomości

    > niektore serwery nie cancelują tych spamerów, np google.

    No google zostawiają wszystko. Nawet niepoprawne z netykietą sygnaturki.
    Nawet takie sześciowersowe. Albo i dłuższe mogą być dl googla - jemu
    wszystko jedno.

    Źdźbło w oku bliźniego to widać, ale belki we własnym to nie, co?

    --
    Jasio
    vfr vx etz