-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Reply-To: m...@p...onet.pl
Subject: Re: Wskaźnik naładowania akumulatora
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <pv46g2$mjc$1@news.icm.edu.pl>
<1...@4...net>
<pv6hf5$k21$1@news.icm.edu.pl> <pv886c$616$2@dont-email.me>
<pv89no$73d$1@news.icm.edu.pl> <pv94nt$h60$1@dont-email.me>
<pv95vl$621$1@news.icm.edu.pl>
<5c1844f3$0$506$65785112@news.neostrada.pl>
<pva4ju$tni$1@news.icm.edu.pl>
From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
Organization: A.P.Z.
Date: Tue, 18 Dec 2018 11:15:26 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.3.3
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <pva4ju$tni$1@news.icm.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 65
Message-ID: <5c18c8ed$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 213.238.86.4
X-Trace: 1545128173 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 487 213.238.86.4:52212
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2646456
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-12-18 o 07:37, kk pisze:
> On 2018-12-18 01:52, LordBluzg(R) wrote:
>> W dniu 2018-12-17 o 22:54, kk pisze:
>> [...]
>>> By trwał.
>>>
>>>> Odwiez go na złom skoro niczego z nim nie
>>>> chcesz robić.
>>>>
>>>
>>> Odwieź swojego.
>>
>> Na ki chuj chcesz obciążać aku przez cały czas, żeby sprawdzić
>> organoleptycznie na wskaźniku słupkowym, który doi aku (jeszcze
>> szybciej i wymaga podejscia/oglądu), czy może odpali czy nie. Albo
>> sobie budzik se nastaw, sprzężony z pomiarem albo sobie wycieczki rób
>> i pomiar dokładny, albo ustaw jakiś prostownik, co ci doładuje
>> atomagicznie po spadku. Dupę zawracasz. Jebsiepsie :)
>> Musisz wykurwiać z tym wskaźnikiem słupkowym bo to do chuja niepodobne :)
>
> No kurwa nie wiem czemu Cię to wkurwia. Weź se może nervosol i dupy nie
> zawracaj :-)
Nie wkurwia tylko bezsens widzę.
>
> Napisałem o jakimś pieprzonym wskaźniku bo pierdoliliście tutaj o
> poziomach napięć jak głupie cioty a ten ciulaty wskaźnik to właśnie
> pokazuje więc se go kurwa miejcie, jebie mnie to w sumie :-)
Oni tutaj zawsze mają rozkminę i megawątki na ten temat. Ostatnio doszli
do tego że aku kosztuje 200zł, noto chuj, zawsze można kupić. Pewnie z
tego 500+ takie rozwiązanie wyszło bo jeszcze 2 lata temu rozkminiali
cobytukurwa za czary odczynić żeby wskrzesić zajebane aku.
Mam takiego sunsiada, co karmi pradem odsiarczającym zjebane aku od
znajomych i lata jak dziki, kiedy mu się jakiś uda wskrzesić ale żaden
nie miał nigdy nawet 70% sprawnosci nowego. Kwas rozrabia, płucze
aerometry ma 3szt a kazdy inaczej pokazuje więc wylicza średnią.
Ubaw mam z niego niezły. Oczywiście ma prostownik "po dziadku" i
woltomierz z Biedry.
Już tu pisałem, że najprosciej sobie woltomierz/ładowarkę wjebać w
gniazdo zapalniczki i po przekręceniu kluczyka odczytać wartość.
Generalnie też jest to do dupy bo mam takie auto, które stoi w garażu a
że jeździ nim kobieta sporadycznie, to odłączanie aku nie wchodzi w grę
bo se klemy nie przykręci, mogę jej wyłącznik zrobić ale radio się
resetuje. Łażę tam co jakiś czas i sprawdzam to jebane napięcie.
Generalnie też to wszystko do dupy bo nawet jesli ostatnim woltem auto
odpali, to robi 20km i chuja z takim doładowaniem aku, bo się nie
doładuje. Woltomierz wstawiłem tam tylko po to, że jak kobieta wsiada,
przekręca kluczyk i odczyta że jest 11,6V to ma podłączyć to pod
prostownik na 5 godzin minimum, czy jedzie czy nie jedzie. Baba nie
rozkminia że nie można codziennie ładować tego prostownikiem albo
cyklicznie, co tydzień tym bardziej że prostownik jest gdzie indziej bo
garaż nie ma zasilania. Aku nowy ale jak czasem auto stoi 3 tygodnie to
się rozładuje. Nie ma ustaleń, gdzie i kiedy pojedzie i jaki czas bedzie
ten jebany alternator nakurwiał ampery więc woltomierz robi tutaj jako
przypominajka że trzeba podładować z prostownika. Drugą zaletą takiego
woltomierza jest wskazanie stanu pracy alternatora. Już się zdarzyło że
jebnął regulator i w poprzednim aku wygieły się płyty i do wyjebania.
Teraz jak zobaczy powyżej 15v i będzie reakcja to można uratować takie
aku przed ujebaniem.
--
LordBluzg(R)
<<<Pasek Grozy>>>
POLSKA W ŚWIATOWEJ ELICIE GOSPODARCZEJ
Następne wpisy z tego wątku
- 18.12.18 12:00 T.
- 18.12.18 14:04 p...@g...com
- 19.12.18 21:49 kk
- 19.12.18 22:08 kk
- 19.12.18 22:47 LordBluzg(R)
- 20.12.18 11:44 T.
- 20.12.18 21:36 kk
- 20.12.18 21:38 kk
- 21.12.18 00:04 LordBluzg(R)
- 21.12.18 18:14 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=