  • 21. Data: 2012-11-14 21:31:19
    Temat: Re: Wrzucam, bo flauta... ;)
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > Będą i wcale nie taka nisza: ludzie lubią mieć rzeczy. Po czasie
    > ''wszystko w jednym'' przyjdzie czas ''dużo wszystkiego'', bowiem
    > nabywanie wciąga i miesiąc bez nowego gadżetu wywołuje depresje.

    z tego da sie uleczyć...

    trzeba tylko przetrwać jedeną chcice potem drugią i już zaczyna lecieć.

  • 22. Data: 2012-11-15 02:00:24
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Będą i wcale nie taka nisza: ludzie lubią mieć rzeczy. Po czasie
    > ''wszystko w jednym'' przyjdzie czas ''dużo wszystkiego'', bowiem
    > nabywanie wciąga i miesiąc bez nowego gadżetu wywołuje depresje.

    Gadżety oczywiście, ale nie sądzę by wśród nich pomiędzy lustrzanką, EVIL'em
    i telefonem było miejsce jeszcze na kompakt. O ile taki np. tablet wypełnił
    lukę pomiędzy telefonem a laptopem zarówno jeśli chodzi o gabaryty jak i
    możliwości o tyle kompakta w tej roli nie widzę, owszem daje większe
    możliwości niż telefon, ale jakim kosztem i po co? Może gdyby się
    upowszechniły kompakty z wbudowaną baterią ładowane przez USB i gdyby
    jeszcze miały wbudowaną pamięć i wifi to wtedy rzeczywiście można by takiego
    kompakta potraktować jako kolejny gadżet do wzięcia na wakacje, ale na dzień
    dzisiejszy tego tak nie widzę.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 23. Data: 2012-11-15 07:42:18
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    Dziwne, dlaczego nikt mi nie zwraca uwagi? 8-o "Specjalnie"
    popełniłem błąd, żeby był pretekst do dalszej dyskusji... ;-)

    > A dla wszystkich już obecnych bagnetów matryce kwadratowe maksymalnie
    > wypełniające pole krycia

    No bo przecież to byłoby dalsze marnowanie i tak już zmarnowanych
    bagnetów! ;) Optymalna matryca dla małego bagnetu, to wpisany w niego
    maksymalny format 3:2, na to nałożony max. format 4:3 i dopiero na to
    max. format 1:1.

    [mr.]

  • 24. Data: 2012-11-15 07:42:30
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Janko Muzykant wrote:
    [...]
    > z tego da sie uleczyć...
    >
    > trzeba tylko przetrwać jedeną chcice potem drugią i już zaczyna
    > lecieć.

    A na końcu dochodzi się do nirwany... :)

    [mr.]

  • 25. Data: 2012-11-15 07:45:07
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-11-15 07:42, Mariusz [mr.] pisze:
    > A na końcu dochodzi się do nirwany... :)

    Raczej do zawalonego gratami strychu :)

    --
    pozdrawia Adam
    /istotną konsekwencją istnienia czasu jest destrukcja/

  • 26. Data: 2012-11-15 22:35:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Nov 2012, Janko Muzykant wrote:

    > Raczej do zawalonego gratami strychu :)

    Od zaprzestawania kupowania gadżetów? :O
    (chyba nie popatrzyłeś na cytaty :))

    pzdr, Gotfryd

  • 27. Data: 2012-11-15 22:39:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Nov 2012, Ergie wrote:

    > o tyle kompakta w tej roli nie widzę, owszem daje większe
    > możliwości niż telefon, ale jakim kosztem i po co?

    Żeby z tych 20 lat miniaturyzacji komórek mieć jakiś pożytek.
    Znaczy mały i lekki telefon.
    Póki takie jeszcze produkują, oczywiście (znaczy telefony
    składające się z telefonu, a nie wyposażone w telefon gdzieś
    tam głęboko na liscie funkcjonalności).

    pzdr, Gotfryd

  • 28. Data: 2012-11-15 22:52:25
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Hue Saturation" <n...@n...post.pl> napisał w
    wiadomości news:k801sj$ade$1@node2.news.atman.pl...

    > Prosze podac model tego canona.
    > Jezeli jest tak dobry jak piszesz to tez jestem nim zainteresowany.

    Canon PowerShot A495, ale kupowałem go w 2010, nie wiem czy jeszcze do
    kupienia. Ma z pewnością następcę.

    --
    Yogi(n)

  • 29. Data: 2012-11-26 22:55:19
    Od: Marek <p...@s...com>

    Może więc wdrożą jakiś program naprawczy? Np. wypuszczą lodówkę z
    matrycą 12Mpx i lampą błyskową, zintegrowaną z Facebookiem? :-D