  • 1. Data: 2011-01-24 16:18:32
    Temat: Wrota Bieszczadów urosły przez ostatni rok albo dwa :)
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Witam

    Dawno tu nie zaglądałem ale myślę, że jest fajna okazja, mianowicie chciałem się
    pochwalić, że moja idea portalu fotografii bieszczadzkiej wciąż żyje i zaledwie
    wczoraj pękła magiczna liczba 2011 :) zdjęć w naszej bazie.

    Dzięki serdeczne wszystkim aktywnym fotografom i miłośnikom gór za ich
    nadesłane fantastyczne zdjęcia. A wszystkie osoby kochające Bieszczady zapraszam
    przy okazji do oglądania i dodawania nowych zdjęć.

    Zapraszam: http://www.wrota-bieszczadow.pl

    Pozdrawiam
    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia: http://www.studio-roger.pl

  • 2. Data: 2011-01-24 17:03:04
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 24 Sty, 17:18, "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    wrote:
    > Witam

> [...]

    Naprawde ogromnya przyjemnosc w ogladaniu z opisami.
    Edukuje sie przy tych zdjeciach na stare lata;)
    StaM

  • 3. Data: 2011-01-25 07:33:49
    Od: Marx <M...@n...com>

    zastanawiam się czy nie powinno być "wrota Bieszczad"...
    Marx

  • 4. Data: 2011-01-25 10:16:10
    Od: Pawel Posiewala <p...@j...prz.rzeszow.pl>

    Marx <M...@n...com> wrote:
    > zastanawiam się czy nie powinno być "wrota Bieszczad"...
    Obie formy są poprawne.

    pozdrawiam,
    --
    Pawel Posiewala e-mail: p...@p...prz.edu.pl
    ICQ#15070433 JID: p...@j...pawel.one.pl

  • 5. Data: 2011-01-25 11:19:53
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Pawel Posiewala" <p...@j...prz.rzeszow.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:s...@j...prz.rzeszow.
    pl...
    > Obie formy sÄ. poprawne.

    Ale Bieszczadów jest jakby starsze i jednak moim zdaniem oryginalnie tak powinno
    być
    Bieszczad to jakieś naleciałości.

    Polecam dla ciekawych:
    http://www.bieszczady.pl/Z_Bieszczad_czy_z_Bieszczad
    ow_?newsID=4174

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.slubna.net

  • 6. Data: 2011-01-25 21:30:36
    Od: Pawel Posiewala <p...@j...prz.rzeszow.pl>

> [...]
    > wiadomości grup
    pl...

    > Ale Bieszczadów jest jakby starsze i jednak moim zdaniem oryginalnie
    Tak ze średniowiecza jeszcze :>

    > Polecam dla ciekawych:
    > http://www.bieszczady.pl/Z_Bieszczad_czy_z_Bieszczad
    ow_?newsID=4174