-
11. Data: 2011-12-30 21:27:04
Temat: Re: [Wrocław] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie.
Od: " tester2003" <k...@g...pl>
To jakie rozwiązanie optymalne:)?
Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> napisał(a):
> tester2003 pisze:
> > OK. Czyli np. Kenda by zachować bezpieczeństwo na asfalcie... Pytanie do
> > samego motoru.
>
> Może źle się wyraziłem. Kenda ma większą żywotność, ale szału jeśli
> chodzi o przyczepność na asfalcie, nie ma.
>
>
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
12. Data: 2011-12-30 21:47:53
Temat: Re: [Wrocław] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie.
Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>
tester2003 pisze:
> To jakie rozwiązanie optymalne:)?
Przy ograniczonym budżecie: skuter na miasto, 250 4T w teren.
--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar
-
13. Data: 2011-12-31 09:33:11
Temat: Re: [Wrocław] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie.
Od: " tester2003" <k...@g...pl>
Jaki 2504T - rozważałem do tej pory CRF. Ostatecznie zrezygnowałem na rzecz
DR-Z tak by mając homologację można będzie nią dojechać na tor i pracy.
Czy jazda DR-Z po asfalcie bez opon SM nie zapewnia komfortu i bezpieczeństwa
- tak by wymuszać zakup dwóch oddzielnych jednostek?
Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> napisał(a):
> tester2003 pisze:
> > To jakie rozwiązanie optymalne:)?
>
> Przy ograniczonym budżecie: skuter na miasto, 250 4T w teren.
>
>
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
14. Data: 2011-12-31 10:43:58
Temat: Re: [Wrocław] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie.
Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>
tester2003 pisze:
> Jaki 2504T - rozważałem do tej pory CRF. Ostatecznie zrezygnowałem na rzecz
> DR-Z tak by mając homologację można będzie nią dojechać na tor i pracy.
Jesteś wysoki, i musisz zacząć od tego by przysiąść na każdej kozie i
sprawdzić czy kolanami nie obijasz kierownicy.
> Czy jazda DR-Z po asfalcie bez opon SM nie zapewnia komfortu i bezpieczeństwa
> - tak by wymuszać zakup dwóch oddzielnych jednostek?
Opona kostka słabo trzyma motocykl w pochyleniu. Ale oczywiście przymusu
zakupu 2 pojazdów nie ma :)
--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar
-
15. Data: 2011-12-31 12:12:35
Temat: Re: [Wrocław] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie.
Od: " tester2003" <k...@g...pl>
No tak 250 najlepiej, tyle że:
1. Mało który ma homologacje.
2. Przy przełożeniach typowo na tor ciężko może być podjechać gdzieś dalej.
Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> napisał(a):
> tester2003 pisze:
> > Jaki 2504T - rozważałem do tej pory CRF. Ostatecznie zrezygnowałem na rzecz
> > DR-Z tak by mając homologację można będzie nią dojechać na tor i pracy.
>
> Jesteś wysoki, i musisz zacząć od tego by przysiąść na każdej kozie i
> sprawdzić czy kolanami nie obijasz kierownicy.
>
>
> > Czy jazda DR-Z po asfalcie bez opon SM nie zapewnia komfortu i bezpieczeństwa
> > - tak by wymuszać zakup dwóch oddzielnych jednostek?
>
> Opona kostka słabo trzyma motocykl w pochyleniu. Ale oczywiście przymusu
> zakupu 2 pojazdów nie ma :)
>
>
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
16. Data: 2012-01-01 20:50:07
Temat: Re: [Wrocław] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie.
Od: doktorski <d...@g...com>
W dniu piątek, 30 grudnia 2011, 17:56:39 UTC+1 użytkownik napisał:
> :) Wybór nie jest łatwy bo ciężko by coś było do wszystkiego - zdaję sobie z
> tego sprawę.
Zasada nr 1: jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego.
> Chętnie wysłucham praktycznych rad.
> Ma ktoś pomysł jak to pogodzić? Jak podejść do tematu:) ?
Odpusc tor w sensie crossu.
DRZ to bardzo fajny dual laczacy cechy motocykla sprawnego w miescie i soft enduro.
Pojechac DRZta na wakacje sie da, tak jak na tor ale i jedno i drugie to bedzie
meczarnia.
Jak Ci sie spodoba latanie szutrami to bedziesz wiedzial, ze potrzebujesz bardziej
terenowej dryndy. Ale nie zakladaj, ze to jest motocykl przeznaczony (szczegolnie w
wersjach drogowych) do wiekszych szalenstw w terenie. Jest za ciezki, ma za slaby
zawias i silnik moglby byc bardziej teges.
Reasumujac: DRZ to dobry wybor. Zaloz opony najbardziej szutrowe jakie znajdziesz ale
takie, ktore cokolwiek trzymaja na asfalcie. Ogranicz sie do lajtowego enduro i
miasta i bedziesz zadowolony.
pzdr, dr
14/525/400
-
17. Data: 2012-01-02 06:30:54
Temat: Re: [Wrocław] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie.
Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>
doktorski pisze:
> Reasumujac: DRZ to dobry wybor. Zaloz opony najbardziej szutrowe jakie znajdziesz
ale takie, ktore cokolwiek trzymaja na asfalcie. Ogranicz sie do lajtowego enduro i
miasta i bedziesz zadowolony.
Drugi plus szosowych opon w terenie to wolniejsza jazda, większe
wierzganie motocykla czyli w sumie edukacyjnie. Ponoć V Rossi zimą
ćwiczył jazdę w terenie na kozie ze slickami.
--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar
-
18. Data: 2012-01-02 08:17:27
Temat: Re: [Wrocław] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie.
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Dnia (Fri, 30 Dec 2011 20:45:47 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za tester2003
wyklawiaturowal co nastepuje:
> No tak - nie ma idealnych rozwiązań. Myślałem też o dwóch kompletach kółek
> jednak to też mało praktyczne. W grę wchodzi kostka lub koła od SM. Z dwojga
> kostka (twardsza) wydaje się bardziej wszechstronna.
> Cenię sobie mocno bezpieczeństwo. Pytanie czy przy takim wyborze nie będzie z
> tym problemu. Może jakieś inne "rozwiązanie"?
Wydaje mi sie, ze jak bys nie kombinowal to przy Twoich zalozeniach
potrzebujesz dwoch motocykli po prostu (albo musisz zmienic zalozenia).
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/
-
19. Data: 2012-01-02 10:48:02
Temat: Re: [Wrocław] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie.
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2011-12-30 21:45:47 +0100, " tester2003" <k...@g...pl> said:
> No tak - nie ma idealnych rozwiązań. Myślałem też o dwóch kompletach kółek
> jednak to też mało praktyczne. W grę wchodzi kostka lub koła od SM. Z dwojga
> kostka (twardsza) wydaje się bardziej wszechstronna.
Dupatam. Kostka będzie słabo trzymać na asfalcie, zwłaszcza mokrym.
Zresztą im twardsza opona, tym gorszą oferuję przyczepność. No i w
kostce ważna jest nie tylko wysokość klocków, ale ich powierzchnie
atakujące, czyli krawędzie - na asfalcie momentalnie zostaną stępione,
dzięki czemu trzymanie w terenie stanie się gówniane.
> Cenię sobie mocno bezpieczeństwo. Pytanie czy przy takim wyborze nie będzie z
> tym problemu.
Terenowa kostka na asfalcie to doskonała lekcja wyczucia przyczepności
- co chwilę się ją traci. Plusem jest to, że na lekkim enduraku
względnie łatwo jest ją odzyzkać. Ale jeśli ktoś nie ma pojęcia, to na
pewno glebnie i to stawiam, że nie raz.
> Może jakieś inne "rozwiązanie"?
Drugi motocykl jest idealnym rozwiązaniem.
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
20. Data: 2012-01-02 10:49:25
Temat: Re: [Wrocław] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie.
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2011-12-31 13:12:35 +0100, " tester2003" <k...@g...pl> said:
> No tak 250 najlepiej, tyle że:
> 1. Mało który ma homologacje.
> 2. Przy przełożeniach typowo na tor ciężko może być podjechać gdzieś dalej.
Wreszcie zaczynasz łapać. To samo zresztą będzie w DR-Z, jedynym plusem
w niej będą rzadsze okresy międzyserwisowe.
I pisz do diaska POD cyctatem.
--
Pozdrawiam
de Fresz