  • 31. Data: 2012-01-04 13:16:36
    Temat: Re: Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie.
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** Roman Niewiarowski
    . wakacje czyli +- 3tys km w 2 tyg.

    Ze miales przelot to juz wiemy ale czy olinklusif tesz???

  • 32. Data: 2012-01-05 06:47:09
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-01-04 14:16, Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > *** Roman Niewiarowski
    > . wakacje czyli +- 3tys km w 2 tyg.
    >
    > Ze miales przelot to juz wiemy ale czy olinklusif tesz???

    Oczywiscie! :-)
    Inaczej niz z olinklusif to ja sie nawet do makdonalda nie wybieram!

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 33. Data: 2012-01-05 06:47:34
    Temat: Re: [Wrocław] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie.
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-01-04 13:53, AZ pisze:

    > To w tej Wieliczce az tyle chodnikow maja??

    chcialem zobaczyc jak to jest na torze i jezdzilem w kolko.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 34. Data: 2012-01-10 10:23:34
    Od: "August" <a...@b...xxx.com>

    Użytkownik " tester2003" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich forowiczów (to mój pierwszy wpis na forum).
    >
    > Dopiero zaczynam swoją zabawę z szeroko rozumianym offroad'em. Od kilku
    > miesięcy oczytuje się na różnego rodzaju stronach/forach etc. Chcę
    > wykorzystać
    > okres zimowy na zakup motocykla.
    >
    > Wybór padł na Suzuki DR-Z 400. Nie chcę kupować dwóch motorów.
    > Przeznaczenie
    > to 50% na pierwsze kroki na torze i poza nim (weekend) + 50% na codzienny
    > dojazd do pracy (kilkanaście kilometrów).

    Nie jestem doswiadczonym "motocyklistom", ale w odroznieniu od kolegow na
    grupie raczej dorywczo "pozyczaczem" motocykli niz ich wlascicielem ;-) ale
    dzieki temu chyba znam motocykl, który by idealnie pasowal na pierwsze kroki
    w terenie plus asfalt.

    https://picasaweb.google.com/taugusto1981/MotosIHave
    Ridden#5610082934831829282

    Naprawde fajnie to jezdzi w trasie. Mimo moich obaw trzyma luzno 90km/h bez
    rzezenia, wycia, powrotu manteki itp.Komfot wystarczajacy.Mam 178 cm i dla
    takiego wzostu wydawal sie nawet nieco za wysoki dla poczatkujacego. Co ci
    wiecej trzeba.W terenie jestem jeszcze zielony, ale pewnie sa filmiki na
    Youtube.

    Podjechac obejrzec DRZ tez moge, ale technicznie nie pomoge, raczej moge
    zobaczyc kto sprzedaje i jakie ma podejscie.

    pozdrav,
    August