    From: doktorski <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [Wrocław] Suzuki DR-Z - pomoc przy zakupie.
    Date: Mon, 2 Jan 2012 04:24:46 -0800 (PST)

    W dniu poniedziałek, 2 stycznia 2012, 11:57:22 UTC+1 użytkownik de Fresz napisał:

    > Gruba przesada. Łagodny silnik pozwala wykorzystywać manetkę w pełnym
    > zakresie, masa jest OK,
    Tu Ty przesadziles :). 132kg na sucho w S mocno ogranicza szybkosc zmiany kierunku co
    jest szczegolnie bolesne podczas pokonywania lesnych sciezek. Ladowanie takiej masy,
    przy nienajlepszym zawiasie, takze nie nalezy do przyejmnosci. Nie wiem ile wynosi
    masa pytacza ale ja nie raz dobilem zawieszenie przy ladowaniu. O kwestii blokowania
    kosy nie wspominam. Ocziwscie mozna zdjac kilka rzeczy i odchudzic drynde ale wtedy
    idziemy w modyfikacje utrudniajace zycie podczas jazdy po miescie. I kolko sie
    zamyka.

    > Tym sprzętem naprawdę da się sprawnie latać w ciężkim
    > terenie, może nie jest idealny do skakania, ale loty po 10 m nie są na
    > DRZcie niczym nieosiągalnym (dla potrafiących, widziałem na własne
    > oczy) - nauczyć się odrywać od ziemi można.
    To co piszesz przeczy temu co napisales wczesniej czyli zeby nie zakladac kostek. A
    bez kostek na byle wieksza gorke sie nie wdrapie.

    pzdr, dr
    14/525/400