eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana? › Re: Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
    Date: Sun, 21 Aug 2011 18:39:52 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 67
    Message-ID: <17f1u6htpt7xv$.11l0v0e90yw67.dlg@40tude.net>
    References: <4e4a7caa$1@news.home.net.pl> <j2egu2$tlg$1@news.vectranet.pl>
    <c1.01.3Rdltr$0VS@mike.oldfield.org.pl> <j2emiq$5i2$1@news.vectranet.pl>
    <4e4ae021$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
    <j2enlu$dbh$2@news.vectranet.pl>
    <4e4ae38d$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
    <j2eok1$hsg$2@news.vectranet.pl>
    <4e4ae6a5$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
    <j2fiug$dia$1@news.vectranet.pl>
    <4e4b6ef0$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
    <j2gq9d$emb$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3RgfjS$0Vr@mike.oldfield.org.pl>
    <1pommc76bpw0h$.xc7w6txbwyve$.dlg@40tude.net>
    <s...@m...org>
    <1...@4...net>
    <s...@m...org>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1313944775 20720 82.143.187.50 (21 Aug 2011 16:39:35 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Aug 2011 16:39:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2393175
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 21 Aug 2011 12:06:38 +0200 (CEST), WildS napisał(a):
    > On 2011-08-21, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >>> Dokładnie. Poza tym, nie jeden na konkretne dalsze trasy ma obcykane
    >>> pompy, na które zjeżdza tak, żeby maksymalnie wykorzystać dozwolony czas
    >>> (nieprzerwanie 4,5h, całkowicie 9h).
    >> Czekaj,ale tu chyba nie ma takiego problemu - moze sobie jechac
    >> 4+1+4, moze 3*3, moze 4*2.25 - wiec tylko ostatnia sie liczy, zeby uzbierac
    >> te 9h a nie 8.5.
    > nie liczysz, że każdy taki okres trzeba odciąć 45 min pauzą a do tego
    > trzyma cię 13h lub 15h dzienny czas pracy.

    miedzy 9h a 13h moze sie zmiescic 5 takich przerw.

    > Wolisz pracować 9h+45 min czy 9h+3x45 min?

    Mysle ze jakbym jezdzil na dlugich trasach to byloby mi wszystko jedno czy
    po drodze mam 3 przerwy a potem kibluje na jakims parkingu 12h, czy 1
    przerwe a potem stoje 14h, ale jestem przeciez po pracy.
    A po pracy to moge z kolegami na piwo, albo mecz obejrzec, albo zonie
    kuchenke naprawic :-)

    No dobra, widze ze to jest bardziej skompplikowane
    http://www.csk.szczecin.pl/czas-pracy-kierowcow-w-pl
    -i-ue

    Czyli co - podzialu dobowego nie ma, odpoczynek minimalny 9h, ruszyc moge
    dowolnie i jak nie trace czasu na pierdoly to 45h tydzien pracy moge
    zalatwic w 4 doby ?

    Za to ciekawi mnie ten zapis o zmianie roboczej .. maximum 24h.
    To jak sobie przedluze postoj na parkingu i wyjdzie 25h, to co sie dzieje ?

    >> Poza tym o ile pamietam to limit tygodniowy jest mniejszy, wiec nawet
    >> dobijania tych 9h nie musi pilnowac - jak bedzie dobijal od poniedzialku to
    >> mu w piatek zabraknie.
    >>
    > tygodniowy limit to 56h. 4x9h + 2x10h. Dwutygodniowy to 90h. W
    > zupelnosci wystarcza na jazdy w sobotę.

    Jedna, bo jak w jednym tygodniu uczciwie przejedziesz 56h, to w nastepnym
    3 dni wolnego.

    >> No wiesz, jak sie jedzie autostrada w deszczu 150km/h, to o wypadek
    >> nietrudno. A Niemcy tak jezdza. I nawet niezle im wychodzi.
    > W niemczech jak deszcz spadnie mocniejszy to osobowki do 80 zwalniaja a
    > i tak cos sie rozkwasi.

    Mam odmienne doswiadczenia. Nie zwalniaja, gnaja dalej jak idioci.
    No chyba ze to ja jestem idiota, bo u nich owszem - cos sie rozkwasi, ale
    rzadko. Znaczy sie zwalnianie do tych 100 nie jest uzadnione.

    >> Jak sie ograniczy predkosc na suchej autostradzie do 110, to jasne ze
    >> wypadkow bedzie mniej .. ale czy warto ?
    > BTW, na takiej A4 z tego co widze to są długie odcinki z ograniczeniem
    > 110. Czy tam tez osobowki jadace 150 maja problemy z tirami? ;)

    Olbrzymi, bo sie nie daje takiego tira poboczem wyprzedzic :-)

    A poza tym zasada ta sama - jedziesz 110, dwa tiry sie wyprzedzaja -
    utrudniaja. Wyprzedzaja z zajechaniem drogi = niebezpiecznie bylo.

    Przy 150 wszystko sie tylko poteguje :-)

    > W PL nie ma problemu bo za malo autostrad ;)

    Widac jest wystarczajaco duzo, skoro tak narzekamy :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: