-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
Date: Sun, 21 Aug 2011 18:39:52 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 67
Message-ID: <17f1u6htpt7xv$.11l0v0e90yw67.dlg@40tude.net>
References: <4e4a7caa$1@news.home.net.pl> <j2egu2$tlg$1@news.vectranet.pl>
<c1.01.3Rdltr$0VS@mike.oldfield.org.pl> <j2emiq$5i2$1@news.vectranet.pl>
<4e4ae021$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<j2enlu$dbh$2@news.vectranet.pl>
<4e4ae38d$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
<j2eok1$hsg$2@news.vectranet.pl>
<4e4ae6a5$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
<j2fiug$dia$1@news.vectranet.pl>
<4e4b6ef0$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
<j2gq9d$emb$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3RgfjS$0Vr@mike.oldfield.org.pl>
<1pommc76bpw0h$.xc7w6txbwyve$.dlg@40tude.net>
<s...@m...org>
<1...@4...net>
<s...@m...org>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1313944775 20720 82.143.187.50 (21 Aug 2011 16:39:35 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Aug 2011 16:39:35 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2393175
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 21 Aug 2011 12:06:38 +0200 (CEST), WildS napisał(a):
> On 2011-08-21, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>>> Dokładnie. Poza tym, nie jeden na konkretne dalsze trasy ma obcykane
>>> pompy, na które zjeżdza tak, żeby maksymalnie wykorzystać dozwolony czas
>>> (nieprzerwanie 4,5h, całkowicie 9h).
>> Czekaj,ale tu chyba nie ma takiego problemu - moze sobie jechac
>> 4+1+4, moze 3*3, moze 4*2.25 - wiec tylko ostatnia sie liczy, zeby uzbierac
>> te 9h a nie 8.5.
> nie liczysz, że każdy taki okres trzeba odciąć 45 min pauzą a do tego
> trzyma cię 13h lub 15h dzienny czas pracy.
miedzy 9h a 13h moze sie zmiescic 5 takich przerw.
> Wolisz pracować 9h+45 min czy 9h+3x45 min?
Mysle ze jakbym jezdzil na dlugich trasach to byloby mi wszystko jedno czy
po drodze mam 3 przerwy a potem kibluje na jakims parkingu 12h, czy 1
przerwe a potem stoje 14h, ale jestem przeciez po pracy.
A po pracy to moge z kolegami na piwo, albo mecz obejrzec, albo zonie
kuchenke naprawic :-)
No dobra, widze ze to jest bardziej skompplikowane
http://www.csk.szczecin.pl/czas-pracy-kierowcow-w-pl
-i-ue
Czyli co - podzialu dobowego nie ma, odpoczynek minimalny 9h, ruszyc moge
dowolnie i jak nie trace czasu na pierdoly to 45h tydzien pracy moge
zalatwic w 4 doby ?
Za to ciekawi mnie ten zapis o zmianie roboczej .. maximum 24h.
To jak sobie przedluze postoj na parkingu i wyjdzie 25h, to co sie dzieje ?
>> Poza tym o ile pamietam to limit tygodniowy jest mniejszy, wiec nawet
>> dobijania tych 9h nie musi pilnowac - jak bedzie dobijal od poniedzialku to
>> mu w piatek zabraknie.
>>
> tygodniowy limit to 56h. 4x9h + 2x10h. Dwutygodniowy to 90h. W
> zupelnosci wystarcza na jazdy w sobotę.
Jedna, bo jak w jednym tygodniu uczciwie przejedziesz 56h, to w nastepnym
3 dni wolnego.
>> No wiesz, jak sie jedzie autostrada w deszczu 150km/h, to o wypadek
>> nietrudno. A Niemcy tak jezdza. I nawet niezle im wychodzi.
> W niemczech jak deszcz spadnie mocniejszy to osobowki do 80 zwalniaja a
> i tak cos sie rozkwasi.
Mam odmienne doswiadczenia. Nie zwalniaja, gnaja dalej jak idioci.
No chyba ze to ja jestem idiota, bo u nich owszem - cos sie rozkwasi, ale
rzadko. Znaczy sie zwalnianie do tych 100 nie jest uzadnione.
>> Jak sie ograniczy predkosc na suchej autostradzie do 110, to jasne ze
>> wypadkow bedzie mniej .. ale czy warto ?
> BTW, na takiej A4 z tego co widze to są długie odcinki z ograniczeniem
> 110. Czy tam tez osobowki jadace 150 maja problemy z tirami? ;)
Olbrzymi, bo sie nie daje takiego tira poboczem wyprzedzic :-)
A poza tym zasada ta sama - jedziesz 110, dwa tiry sie wyprzedzaja -
utrudniaja. Wyprzedzaja z zajechaniem drogi = niebezpiecznie bylo.
Przy 150 wszystko sie tylko poteguje :-)
> W PL nie ma problemu bo za malo autostrad ;)
Widac jest wystarczajaco duzo, skoro tak narzekamy :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.08.11 18:48 J.F.
- 21.08.11 19:02 Cavallino
- 21.08.11 19:28 Adam Płaszczyca
- 21.08.11 19:35 Adam Płaszczyca
- 21.08.11 20:41 WildS
- 21.08.11 20:53 WildS
- 21.08.11 21:38 Krzysztof 45
- 21.08.11 22:24 J.F.
- 21.08.11 22:34 J.F.
- 21.08.11 22:39 J.F.
- 21.08.11 23:14 RoMan Mandziejewicz
- 21.08.11 23:53 Adam Płaszczyca
- 22.08.11 00:13 Cavallino
- 22.08.11 00:15 WildS
- 22.08.11 00:18 WildS
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
Najnowsze wątki
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-03-21 Wrocław => SOC Tech Leader <=
- 2025-03-21 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-21 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-03-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-21 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-03-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-03-21 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-21 Re: Co po KK-200? (Przypadki szczególne ponad 15 lat) [Islandzka matka/ministra ustąpiła]