-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.promontel.net.pl!not-fo
r-mail
From: WildS <f...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
Date: Sun, 21 Aug 2011 12:06:38 +0200 (CEST)
Organization: Falcon
Lines: 55
Message-ID: <s...@m...org>
References: <4e4a7caa$1@news.home.net.pl> <j2egu2$tlg$1@news.vectranet.pl>
<c1.01.3Rdltr$0VS@mike.oldfield.org.pl> <j2emiq$5i2$1@news.vectranet.pl>
<4e4ae021$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<j2enlu$dbh$2@news.vectranet.pl>
<4e4ae38d$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
<j2eok1$hsg$2@news.vectranet.pl>
<4e4ae6a5$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
<j2fiug$dia$1@news.vectranet.pl>
<4e4b6ef0$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
<j2gq9d$emb$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3RgfjS$0Vr@mike.oldfield.org.pl>
<1pommc76bpw0h$.xc7w6txbwyve$.dlg@40tude.net>
<s...@m...org>
<1...@4...net>
Reply-To: WildS f...@n...pl
NNTP-Posting-Host: makigai.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: thunar.promontel.net.pl 1313921198 12002 91.193.12.130 (21 Aug 2011 10:06:38
GMT)
X-Complaints-To: a...@p...net.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Aug 2011 10:06:38 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/pre1.0.0-2 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2393129
[ ukryj nagłówki ]On 2011-08-21, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>> Dokładnie. Poza tym, nie jeden na konkretne dalsze trasy ma obcykane
>> pompy, na które zjeżdza tak, żeby maksymalnie wykorzystać dozwolony czas
>> (nieprzerwanie 4,5h, całkowicie 9h).
> Czekaj,ale tu chyba nie ma takiego problemu - moze sobie jechac
> 4+1+4, moze 3*3, moze 4*2.25 - wiec tylko ostatnia sie liczy, zeby uzbierac
> te 9h a nie 8.5.
nie liczysz, że każdy taki okres trzeba odciąć 45 min pauzą a do tego
trzyma cię 13h lub 15h dzienny czas pracy. Wolisz pracować 9h+45 min czy
9h+3x45 min?
> Poza tym o ile pamietam to limit tygodniowy jest mniejszy, wiec nawet
> dobijania tych 9h nie musi pilnowac - jak bedzie dobijal od poniedzialku to
> mu w piatek zabraknie.
>
tygodniowy limit to 56h. 4x9h + 2x10h. Dwutygodniowy to 90h. W
zupelnosci wystarcza na jazdy w sobotę.
>> A w takiej Anglii praktycznie nie ma żadnych zakazów wyprzedzania,
>> żadnych zakazów weekendowych, lory sie wyprzedzaja i dzieki temu
>> zachowuja potem dosc duze odstępy. Wypadków skutkujących zamknieciem
>> pasa albo całej autostrady spotykam tu dużo mniej.
> No wiesz, jak sie jedzie autostrada w deszczu 150km/h, to o wypadek
> nietrudno. A Niemcy tak jezdza. I nawet niezle im wychodzi.
W niemczech jak deszcz spadnie mocniejszy to osobowki do 80 zwalniaja a
i tak cos sie rozkwasi.
>
> Jak sie ograniczy predkosc na suchej autostradzie do 110, to jasne ze
> wypadkow bedzie mniej .. ale czy warto ?
>
BTW, na takiej A4 z tego co widze to są długie odcinki z ograniczeniem
110. Czy tam tez osobowki jadace 150 maja problemy z tirami? ;)
> Fachowcy twierdza ze niemieckie autostrady maja sredni poziom wypadkowosci.
> Owszem - angielskie czy szwedzkie sa duzo bardziej bezpieczne, ale w
> poludniowych krajach jest gorzej, mimo ze tam obowiazuje 130, a w Niemczech
> nie.
W niemczech jak dla mnie głównym problemem są zwężki i zakazy.
Przecietny niemiec nie umie sie wlaczyc do ruchu na autostradzie. Czeka
az mu kolejka tirów przyhamuje. A jak tiry maja zakaz i z lewej maja
sznur osobowek to jest problem. Za to na zwezkach wyprzedzają osobowkami
co sie da i ciagle wypadki robią. W anglii to jest rozwiazane przez
średni pomiar predkosci i limit 50 mph.
W PL nie ma problemu bo za malo autostrad ;)
--
WildS
Następne wpisy z tego wątku
- 21.08.11 12:39 Krzysiek Kielczewski
- 21.08.11 13:05 Bydlę
- 21.08.11 15:21 DoQ
- 21.08.11 15:26 DoQ
- 21.08.11 15:38 WildS
- 21.08.11 15:41 WildS
- 21.08.11 15:47 DoQ
- 21.08.11 17:54 Axel
- 21.08.11 18:01 Axel
- 21.08.11 18:39 J.F.
- 21.08.11 18:48 J.F.
- 21.08.11 19:02 Cavallino
- 21.08.11 19:28 Adam Płaszczyca
- 21.08.11 19:35 Adam Płaszczyca
- 21.08.11 20:41 WildS
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
Najnowsze wątki
- 2025-02-03 kryminalni i dochodzeniowcy
- 2025-02-03 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-03 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu
- 2025-02-03 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-02-03 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-02-03 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-03 Warszawa => QA Engineer <=