  • Data: 2011-08-21 12:06:38
    Temat: Re: Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
    Od: WildS <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-08-21, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Czekaj,ale tu chyba nie ma takiego problemu - moze sobie jechac
    > 4+1+4, moze 3*3, moze 4*2.25 - wiec tylko ostatnia sie liczy, zeby uzbierac
    > te 9h a nie 8.5.

    nie liczysz, że każdy taki okres trzeba odciąć 45 min pauzą a do tego
    trzyma cię 13h lub 15h dzienny czas pracy. Wolisz pracować 9h+45 min czy
    9h+3x45 min?

    > Poza tym o ile pamietam to limit tygodniowy jest mniejszy, wiec nawet
    > dobijania tych 9h nie musi pilnowac - jak bedzie dobijal od poniedzialku to
    > mu w piatek zabraknie.

    tygodniowy limit to 56h. 4x9h + 2x10h. Dwutygodniowy to 90h. W
    zupelnosci wystarcza na jazdy w sobotę.

    > No wiesz, jak sie jedzie autostrada w deszczu 150km/h, to o wypadek
    > nietrudno. A Niemcy tak jezdza. I nawet niezle im wychodzi.

    W niemczech jak deszcz spadnie mocniejszy to osobowki do 80 zwalniaja a
    i tak cos sie rozkwasi.

    > Jak sie ograniczy predkosc na suchej autostradzie do 110, to jasne ze
    > wypadkow bedzie mniej .. ale czy warto ?

    BTW, na takiej A4 z tego co widze to są długie odcinki z ograniczeniem
    110. Czy tam tez osobowki jadace 150 maja problemy z tirami? ;)

    > Fachowcy twierdza ze niemieckie autostrady maja sredni poziom wypadkowosci.
    > Owszem - angielskie czy szwedzkie sa duzo bardziej bezpieczne, ale w
    > poludniowych krajach jest gorzej, mimo ze tam obowiazuje 130, a w Niemczech
    > nie.

    W niemczech jak dla mnie głównym problemem są zwężki i zakazy.
    Przecietny niemiec nie umie sie wlaczyc do ruchu na autostradzie. Czeka
    az mu kolejka tirów przyhamuje. A jak tiry maja zakaz i z lewej maja
    sznur osobowek to jest problem. Za to na zwezkach wyprzedzają osobowkami
    co sie da i ciagle wypadki robią. W anglii to jest rozwiazane przez
    średni pomiar predkosci i limit 50 mph.
    W PL nie ma problemu bo za malo autostrad ;)

    --
    WildS