  • Data: 2011-08-21 11:58:15
    Temat: Re: Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 21 Aug 2011 10:23:12 +0200, Axel napisał(a):

    > Nieee? Dlaczego niby ich zmiana predkosci o 3 km/h ma byc bardzo istotna, a
    > moja zmiana o 50 km/h nie?

    Bo jakby oni to zrobili odpowiednio (i zwykle tak robia) a ty sie wykazal
    wyobraznia na drodze, to bys nie musial zwalniac o 50 :-)

    > Ci sami tirmani po przejechaniu granicy nagle potrafia jechac jeden za
    > drugim i nie zjezdzac na lewy pas, nawet jesli na prawym korek jest
    > kilkakrotnie dluzszy niz na lewym....

    No nie wiem, ja tam raczej pamietam piatkowe popoludnia, gdzie tirmani jada
    sobie komfortowo prawym pasem, a na lewym jest korek jadacy z predkoscia
    85-95 ;-)

    > Na A2 co kilkanascie kilometrow sie taki "szybki inaczej" trafia, co dwie
    > minuty wczesniej przez 500 km chce dojechac i 5l paliwa zaoszczedzic. A
    > policz ile w tym czasie traca osobowki, muszace hamowac przez takich.

    No ile ? Gdzies tam sie doliczylem - 21s powiedzmy co 15km. To na 200km
    autostrady beda ze dwie minuty :-) I to w dodatku w drastycznych
    przypadkach, w mniej drastycznych bedzie mniej.

    To w czasie .. bo na paliwie to podejrzewam ze osobowki zaoszczedza.

    J.