  • Data: 2011-08-18 10:53:14
    Temat: Re: Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    W dniu 18-08-2011 07:32, MHM pisze:

    >Kończą się argumenty i lecisz w absurdy. Zmiana prędkości ze 140 do
    >80 jest istotną zmianą.

    Czas panowie, czas. Jakby tak bylo, to by ciezarowki nie mogly na
    droge wyjechac, bo co z tego ze zrobily to 2km przed toba, skoro
    zmusily cie do zwolnienia ze 140 do 80. A wystarczylo zdjac noge z
    gazu.
    No dobra, nie ma w Polsce drog po ktorych mozna jechac 140 i nie maja
    wiecej niz jeden pas ruchu, 90/70 to i ty uznasz za "nieistotne" ... a
    niekoniecznie, bo chyba moze to wymagac ostrego hamowania - choc
    musialbym przeliczyc czy jest jakis sensowny przyklad.

    No ale sa traktory i inne ciagniki wolnobiezne, sa drogi o wzniosie
    10% i 40t ciezarowki.

    >Ujmując to mniej abstrakcyjnie - jestem ciekawy czy będziesz tak
    >pobłażliwy, gdy co jakiś czas ktoś będzie cię przyhamowywał ze 100 do
    >40 tylko dlatego, że ma taki kaprys.

    Ale to z innego artykulu niz wymuszenie predkosci.

    J.