  • 81. Data: 2016-03-27 21:53:46
    Temat: Re: Wreszcie nowy iPhone z małym ekranem...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Dlaczego wolisz budżetowego Samsunga?

    > Apple dostrzegł ludzi takich jak ja, którym po prostu duży ekran
    > przeszkadza i odstrasza od kupna iPhone.

    po czy wypuścił duży ekran i wszyscy Ci od znaczków pocztowych się na
    niego rzucili bo naraz okazał się im potrzebny. Poza tymi, których nie
    stać oczywiście

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 82. Data: 2016-03-28 03:34:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:nd9doa$l1l$1@dont-email.me...

    > po czy wypuścił duży ekran i wszyscy Ci od znaczków pocztowych się na
    > niego rzucili bo naraz okazał się im potrzebny. Poza tymi, których nie
    > stać oczywiście

    Jak pewnie zauważyłeś, nie wszyscy się rzucili na te 5-calówki.
    Faktem jest, że część się zachłysnęła dużymi ekranami ale inna
    część postanowiła przeczekać i poobserwować czy coś poza
    dachówkami będzie dostępne na rynku z procesorami z flagowcow.
    I na tą część poluje Apple ofertą typu iPhone SE: mały z mocnym CPU
    i dużą pamięcią, a więc flagowiec w małym formacie.
    I naprawdę nikomu nie przeszkodzi w zakupie to, że jakiś masti
    nazwie to "znaczkiem pocztowym".

  • 83. Data: 2016-03-28 16:10:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Jak pewnie zauważyłeś, nie wszyscy się rzucili na te 5-calówki.

    nie, zupełnie nie.
    <http://www.pcworld.pl/news/398872/iPhone.6.i.iPhone
    .6.Plus.Apple.opublikowalo.wyniki.sprzedazy.Znow.rek
    ord.html>

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 84. Data: 2016-03-28 17:03:30
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > nie, zupełnie nie.
    > <http://www.pcworld.pl/news/398872/iPhone.6.i.iPhone
    .6.Plus.Apple.opublikowalo.wyniki.sprzedazy.Znow.rek
    ord.html>

    I to jest dla Ciebie dowod na to że *wszyscy*?
    Czy to Ty cos niedawno ostrzegałes o nisko latających mocnych
    kwantyfikatorach? :-)

  • 85. Data: 2016-03-28 17:19:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

> [...]
    ord.html>

    > I to jest dla Ciebie dowod na to że *wszyscy*?
    > Czy to Ty cos niedawno ostrzegałes o nisko latających mocnych

    polecam czytanie ze zrozumieniem

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 86. Data: 2016-03-28 17:42:30
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    .6.Plus.Apple.opublikowalo.wyniki.sprzedazy.Znow.rek
    ord.html>

    > polecam czytanie ze zrozumieniem

    Co takiego wedlug Ciebie nie zrozumialem? :-)

  • 87. Data: 2016-03-30 11:12:13
    Od: atm <...@v...pl>

    On 23.03.2016 12:51, Pszemol wrote:
    > ... dla tych ludzi którzy nie chcą chodzić z dachówką
    > w kieszeni wreszcie jest ciekawa opcja: iPhone SE
    > http://www.dailydot.com/technology/new-iphone-se-fea
    tures-versus-older-iphones/?fb=ss&prtnr=wired

    > Procesor A9 i koprocesor M9 jak, w najnowyszych iP6S Plus.

    Niezaleznie od tego jak sie zapatruje na iPhone'a SE, mysle ze spowoduje
    on iz sporo osob korzystajacych z Androida bedzie zadowolonych. Sony z
    Xperia Compact walczy od lat o spopularyzowanie malych mocnych
    telefonow. Inni w zasadzie nawet nie podejmuja tematu
    (jest sporo sredniakow, ale niektorzy celuja we flagowce).
    Jednak gdy Apple uda sie ten numer reszta standardowo pojdzie tym tropem
    i nagle okaze sie, ze SGS2 v2017 bedzie telefonem o niesamowitym
    rozmiarze i wielkosci ekranu.
    I bedzie ok - kazdy bedzie mogl dobrac dla siebie telefon, nie tylko pod
    wzgledem mocy ale takze wielkosci.