  • 41. Data: 2016-03-24 15:01:42
    Temat: Re: Wreszcie nowy iPhone z małym ekranem...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Chris wrote:

    > a ile zrobiłeś appek pod androida albo iphona i wystawiłeś w sklepie :)

    wcale, bo zajmuję się zupełnie czym innym :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2016-03-24 15:09:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 24 Mar 2016 07:01:08 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > na ilość a nie na jakość... :-( Jak odpalam najnowsze wersje
    > facebooka czy skype to mój iPhone 4 przysiada pod ciężarem
    > bloatware w tych aplikacjach. Nawiązanie połączenia w skype
    > trwa 20-30 sekund, odświeżenie facebooka czy kliknięcie
    > na wiadomość trwa wieki, podczas gdy w starszych wersjach
    > tych programów wszystko działało sprawnie...

    No nie żartuj, iphone korbi?? Przed chwilą pisałeś coś o kiepskim
    wspólnym mianowniku...

    --
    Marek

  • 43. Data: 2016-03-24 15:09:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 24 Mar 2016 14:00:15 +0100, Chris <a...@g...pl> wrote:
    > a ile zrobiłeś appek pod androida albo iphona i wystawiłeś w
    sklepie :)

    W assemblerze

    --
    Marek

  • 44. Data: 2016-03-24 15:13:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 24 Mar 2016 13:54:04 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A tak swoja droga - to co te MB zabiera ?
    > Jakis framework i biblioteki, czy ... modul wyswietlania reklam
    google
    > ?

    Kiedyś pisałem o aplikacji do fibaro. Apk 40 MB, sama aplikacja
    kilkaset kb, a reszta ikony powtorzone w kilku zestawach dla
    wszystkich możliwych rozdzielczości.

    --
    Marek

  • 45. Data: 2016-03-24 15:18:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-24 o 13:34, atm pisze:
    > Telefon za 2650zl (32GB) z zakurzonymi komponentami zalegajacymi w
    > magazynach... Masz racje, Apple potrafi robic pieniadze.

    Ło matko. Przecież to jest warte 700 zł ;-)

  • 46. Data: 2016-03-24 17:23:23
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > No nie żartuj, iphone korbi?? Przed chwilą pisałeś coś o kiepskim
    > wspólnym mianowniku...

    Mowie o swoim iPhone4. To jest odpowiednik generacji Samsung Galaxy S2.

  • 47. Data: 2016-03-24 17:23:24
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Widzisz Pszemol, ta Twoja wypowiedz wyraznie pokazuje, ze mamy zupelnie
    > inny poziom oczekiwan. W takie sytuacji jak opisana powyzej bylbym
    > totalnie niezadowolony z posiadanego sprzetu, wymienilbym na inny/nowszy
    > zamiast tracic czas na dlugotrwale odpalenie aplikacji z ktorej czesto
    > korzystam.
    > Ty zas co i rusz wyksakujesz zadowolny ze swojego iPhone'a 4 (nie
    > aktualizowanego zreszta, zeby jako tako chodzil we wspolczesnej
    > rzeczywistosci).
    > Mamy po prostu inne podejscie.

    Aktualizowany do 7.1.3, najnowsza dostepna dla tego starego hardware.

    A co do narzekania, to gdybym faktycznie uzywal Facebooka czy Skype
    codziennie to juz dawno miałbym nowy sprzęt do tego, ale używam tego
    sporadycznie.

  • 48. Data: 2016-03-24 17:23:25
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Zenujace, ale wy jednak jestescie rozbestwieni
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Atari_2600
    >
    > Dalo sie zrobic konsole z grami na 128 bajtach ramu ? Dalo.

    > A tak swoja droga - to co te MB zabiera ?
    > Jakis framework i biblioteki, czy ... modul wyswietlania reklam google
    > ?
    >
    > No coz, komu sie nie podoba, zawsze moze napisac wlasna aplikacje i
    > wystawic na sklep :-)

    Możesz zrobić własnego klienta do Skype? Albo do Facebooka? Nie
    wiedziałem....

  • 49. Data: 2016-03-24 17:24:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    a.pl...

    > Możesz zrobić własnego klienta do Skype? Albo do Facebooka? Nie
    > wiedziałem....

    możesz zrobić własnego Skype'a albo Facebooka :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 50. Data: 2016-03-24 17:39:24
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Chris <a...@g...pl> wrote:

    > To jest chore ale obecne telefony spokojnie sobie z tym dają radę nawet
    > te ze średniej czy niskiej półki. Nie pociągną gier ale FB czy Skype
    > (nie używam) to raczej bez problemu działa.

    Nie mowilem o obecnym sprzecie, mowilem o starutkim iPhone4.

    > Ale pokaż mi takiego co potrafi teraz programować w Assemblerze :)

    Ale asembler/C++/Swift czy inny jezyk programowania nie jest tu problemem
    tylko bezmyslna rozrzutność i brak wyobraźni u programistow, ktorzy do
    swiata mobilnego przyszli ze swiata pecetow (i Visual Basica, Java itp)
    rozpasani Gigahertzami i setkami Gigabajtów ramu ktore coraz mniej
    skutecznie maskują ich brak profesjonalizmu.

    Gdyby wiecej programistow weszło do świata apek mobilnych z grupy
    programistów embedded to pewnie nie potrzebowalibysmy w telefonie
    quad-core cpu i 4 giga ramu i pewnie pracowałby dwa razy dłużej na tym
    samym akumulatorze.

    W swiecie embedded jestesmy po prostu przyzwyczajeni ze placimy sporo za
    procesor, pamiec, prad z baterii i umiemy pisac wydajniesze programy. Ale i
    to sie powoli zmienia, gdy mamy Raspberry Pi Zero za $5... Ile tam jest, 4
    giga ramu i 1GHz cpu?