  • Data: 2016-03-24 13:54:44
    Temat: Re: Wreszcie nowy iPhone z małym ekranem...
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-03-24 13:06, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message
    tures-versus-older-iphones/?fb=ss&prtnr=wired

    > Jasne, bo nawet takie coś jest lepsze od typowego telefonu z Andkiem.

    Oj Pszemol teraz dodatkowo chcesz jeszcze flejmowac na temat systemu :]
    Nie pisze sie na to - szkoda mi czasu. W kazdym razie sprzedaz topowych
    urzadzen z Androidem o cenie zblizonej do iPhone'ow pokazuje, ze nie
    tylko ja wole korzystac z tego systemu.

    > I wszystkie sprowadzone do wspólnego, kiepskiego bo taniego, mianownika.

    Szczerze, wole budzetowego Samsunga z serii A niz ten nowy wynalazek Apple'a

    > Artykuł jaki tu podlinkowałeś, próbujący porównać iPhone SE
    > z konkurencją uznał, że dla iPhone SE praktycznie nie ma konkurencji
    > na rynku... Więc nie wyskakuj tu z tezą, że zamknięty ekosystem :-)

    Inaczej, to Apple w koncu zaprezentowal alternatywe dla ostatnio
    tluczonych dachowek. Sprawdz sobie prosze kiedy byla premiera pierwszej
    Xperii Compact, oj zaraz sie okaze, ze to ja mam szukac.
    Od poczatku byl to flagowiec z pomniejszonym ekranem.

    > Nie wiem o czym mówisz :-) Może masz za grube paluchy?

    Albo Ty cienkie... ;)

    > Podejrzewam że chodzi o to, aby pozbyć się niezużytych ekranów z 5S.
    > W naszej firmie też czasem planujemy nowy produkt jako rezultat
    > posiadania na stanie dużej resztki (u nas np. 700 sztuk u Apple może
    > 7 milionów sztuk) drogiego komponentu, który się kupiło do czegoś
    > innego ale to coś innego zostało zastąpione nową wersją... Samo życie.
    > A przy tym klient skorzysta bo dostanie fajną alternatywę do dachówek :-)

    Gratuluje Apple'owi pomyslu na opchniecie resztek magazynowych w super
    cenie gronu entuzjastow (eufemizm ;)) sprzetu z jablkiem.