  • Data: 2016-03-24 17:39:24
    Temat: Re: Wreszcie nowy iPhone z małym ekranem...
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Chris <a...@g...pl> wrote:

    > To jest chore ale obecne telefony spokojnie sobie z tym dają radę nawet
    > te ze średniej czy niskiej półki. Nie pociągną gier ale FB czy Skype
    > (nie używam) to raczej bez problemu działa.

    Nie mowilem o obecnym sprzecie, mowilem o starutkim iPhone4.

    > Ale pokaż mi takiego co potrafi teraz programować w Assemblerze :)

    Ale asembler/C++/Swift czy inny jezyk programowania nie jest tu problemem
    tylko bezmyslna rozrzutność i brak wyobraźni u programistow, ktorzy do
    swiata mobilnego przyszli ze swiata pecetow (i Visual Basica, Java itp)
    rozpasani Gigahertzami i setkami Gigabajtów ramu ktore coraz mniej
    skutecznie maskują ich brak profesjonalizmu.

    Gdyby wiecej programistow weszło do świata apek mobilnych z grupy
    programistów embedded to pewnie nie potrzebowalibysmy w telefonie
    quad-core cpu i 4 giga ramu i pewnie pracowałby dwa razy dłużej na tym
    samym akumulatorze.

    W swiecie embedded jestesmy po prostu przyzwyczajeni ze placimy sporo za
    procesor, pamiec, prad z baterii i umiemy pisac wydajniesze programy. Ale i
    to sie powoli zmienia, gdy mamy Raspberry Pi Zero za $5... Ile tam jest, 4
    giga ramu i 1GHz cpu?