  • 21. Data: 2011-10-09 11:44:28
    Temat: Re: Wrazenia po przejazdce Ferrari Italia :)
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Endriu

    > Poca?uj mnie w dupe.

    Spróbuj sam to zrobić, będziesz miał ciekawe zajęcie na jakiś czas.

  • 22. Data: 2011-10-09 12:52:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin Endriu

    > Spróbuj sam to zrobić, będziesz miał ciekawe zajęcie na jakiś czas.

    Po cholerę toto wyciągasz z kibla?

  • 23. Data: 2011-10-09 15:37:31
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-10-08 23:47, Grzegorz Prędki pisze:

    > No tak, o tym zapomnialem. Nie wiem czy tam jest jakas kontrolka od
    > ukladow stabilizacji, ale przy kilku ostrych skretach, nawrotach nic sie
    > nie zaswiecilo (wiadomo - nie pozwolili nic wylaczyc z systemow, jedyne
    > na co mi pozwolili to uzyc lunch control)

    Lunch Control? To jakiś zestaw torebek foliowych? ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 24. Data: 2011-10-09 15:52:36
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 8 Paź, 23:37, Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO]
    [malpa]transkomp.com> wrote:
    > W trakcie urlopu zahaczylem o muzeum Ferrari w Maranello, przy okazji
    > okazalo sie, ze mozna (oczywiscie za kase) przejechac sie jednym z kilku

    Jakie koszty?

  • 25. Data: 2011-10-09 16:15:40
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Po cholerę toto wyciągasz z kibla?

    Kolego Cavalino chciałem, przestrzec kolege Megrims za nim będzie za późno.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 26. Data: 2011-10-09 16:18:28
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Kolego Cavalino chciałem, przestrzec kolege Megrims za nim będzie za
    > późno.

    Po komentarzach kolegi Mergims widać najwyraźniej, że jego "fun" może
    zakończyć się w najlepszym wariancie za kratkami, a w najgorszym jako
    roślinka w szpitalu ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 27. Data: 2011-10-09 17:26:00
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Marcin \"Kenickie\" Mydlak

    > Lunch Control? To jakiś zestaw torebek foliowych? ;)

    Nie, minikelner ze schowka wyskakuje.

  • 28. Data: 2011-10-09 18:15:02
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > begin Marcin \"Kenickie\" Mydlak
    > Nie, minikelner ze schowka wyskakuje.

    Raczej torebka foliowa

    --
    Irokez

  • 29. Data: 2011-10-09 19:08:13
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Irokez

    > Raczej torebka foliowa

    Było.

  • 30. Data: 2011-10-09 22:28:50
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > Lunch Control? To jakiś zestaw torebek foliowych? ;)

    Hehe, launch mialo byc :)