  • 11. Data: 2011-10-09 00:11:29
    Temat: Re: Wrazenia po przejazdce Ferrari Italia :)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello megrims,

    Saturday, October 8, 2011, 11:55:32 PM, you wrote:

    [...]

    > Samochód najlepiej hamuje, jak się wjedzie do kałuży głębokiej
    > tak na 50 cm

    50cm to już staw a nie kałuża...

    > przy prędkości powyżej 140 km/h.

    Hmmm... To chyba zależy od prędkości ale przy napędzie 4x4 mogę sobie
    wyobrazić przejechanie po wodzie. Islandczycy tak się bawią...

    > Ceramika i Ferrari siada. Łeb urywa.

    Nie trzeba 140+km/h ani stawu. Wystarczy kałuża głębokości 5cm i
    prędkość poniżej aquaplaningu, żeby mieć mocne wrażenia.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2011-10-09 00:19:14
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    > Nie trzeba 140+km/h ani stawu. Wystarczy kałuża głębokości 5cm i
    > prędkość poniżej aquaplaningu, żeby mieć mocne wrażenia.

    tak, fontanna do wysokości ~3.5 metra moim da się zrobić
    potem leci po/nad wodą ;)

  • 13. Data: 2011-10-09 00:26:58
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > fajne :)
    >
    > czy do "zwykłej jazdy" się to nada, czy nie bardzo ?

    W miescie? Nie sadze. Strasznie slaby promien skretu, kiepska
    widocznosc. Moze po jakiejs autostradzie sie przejechac, ale fotele sa
    niewygodne.

    > aaa i czy było tam Ferarri FF do przejechania się i za ile ?

    ZTCP nie bylo, stalo tylko na 1. pietrze muzeum.

  • 14. Data: 2011-10-09 09:31:08
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "megrims"

    > Samochód najlepiej hamuje, jak się wjedzie do kałuży głębokiej
    > tak na 50 cm przy prędkości powyżej 140 km/h.

    > Ceramika i Ferrari siada. Łeb urywa.

    Się odezwał specjalista od hamowania ;-)

  • 15. Data: 2011-10-09 09:33:58
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > To jak to hamuje, przyśpiesza, przegazówki to wiadomo.
    > Jak ty byś określił sposób, w jaki to auto skręca!

    Mergims ty se lepiej daj spokój z szybkimi samochodami ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 16. Data: 2011-10-09 09:59:36
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Użytkownik "megrims"

    > Się odezwał specjalista od hamowania ;-)

    :p

  • 17. Data: 2011-10-09 10:00:17
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-09 09:33, Endriu pisze:

    > Mergims ty se lepiej daj spok?j z szybkimi samochodami ....

    No risk, no fun.

  • 18. Data: 2011-10-09 10:35:56
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > No risk, no fun.

    Jak będziesz tak jeździł jak debil po zwykłych ulicach, to skończysz za
    kratkami ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 19. Data: 2011-10-09 11:27:49
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Endriu

    > Jak bedziesz tak jeOEdzi? jak debil po zwyk?ych ulicach, to skonczysz za
    > kratkami ...

    Naucz się pisać po polsku, stosować interpunkcję i konfigurować klienta
    news.

  • 20. Data: 2011-10-09 11:34:42
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Naucz się pisać po polsku, stosować interpunkcję i konfigurować klienta
    > news.

    Pocałuj mnie w dupe.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/