  • 111. Data: 2013-10-14 19:44:18
    Temat: Re: Wraca propozycje powiązania mandatów z zarobkami.
    Od: N1 <s...@v...pl>

    Mam Malucha i jestem bez pracy, to będę mógł poszaleć?

  • 112. Data: 2013-10-14 19:55:28
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 14 października 2013 14:14:21 UTC+2 użytkownik Lort napisał:
    > Kto: Qlfon Gdzie: pl.misc.samochody
    >
    > Kiedy: 12.10.2013, 22:46:49

    > Nie mówię, że tak nie jest, w dodatku brzmi sensownie. Tym niemniej
    >
    > jest to wiedza pochodząca od drobiu, a ta ma to do siebie, że przed
    >
    > jej upowszechnieniem (a w szczególności przed użyciem) dobrze byłoby
    >
    > ją sprawdzić w jakimś bardziej wiarygodnym źródle.
    >

    > --
    >
    > Llort
    >

    > lengyel - magyar erőteljes nyelvrokonság

    To zamiast pisać że trzeba sprawdzić szukaj wyłączenia od opodatkowania podatkiem
    dochodowym od osób fizycznych, dochodów uzyskiwanych z nierządu.

  • 113. Data: 2013-10-14 20:01:07
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 14 października 2013 19:44:18 UTC+2 użytkownik N1 napisał:
    > Mam Malucha i jestem bez pracy, to będę mógł poszaleć?

    Ale tylko chwilę poszalejesz. Złapiesz mandat za dwie stówy i nie zapłacisz. No bo
    nie masz pracy. Przyjdzie poborca z urzędu skarbowego i zajmie Ci samochód.

  • 114. Data: 2013-10-14 22:43:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-14 19:44, N1 pisze:
    > Mam Malucha i jestem bez pracy, to będę mógł poszaleć?

    Kolejny co nie docenił geniuszu.
    Ty zapłacisz jak do tej pory.
    Bogatsi zapłacą więcej :-)

  • 115. Data: 2013-10-14 23:22:48
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 14 października 2013 22:43:27 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Kolejny co nie doceniďż˝ geniuszu.
    >
    > Ty zap�acisz jak do tej pory.
    >
    > Bogatsi zap�ac� wi�cej :-)

    Jak dzisiaj honorowo mocz oddawałem to ze szczyn takie coś mogłem wywróżyć. Z tym że
    układ piany wskazywał że te "do tej pory" będą trochę wyższe. Coś ostatnio pan
    Telewizor złotousty mówił ze w Polszcze mandaty dużo niższe niż w takim niemcowie dla
    na przykładu.

  • 116. Data: 2013-10-15 00:15:09
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 2013-10-14 22:43, z pisze:
    > Kolejny co nie docenił geniuszu.
    > Ty zapłacisz jak do tej pory.
    > Bogatsi zapłacą więcej :-)

    Tak też myslałem

  • 117. Data: 2013-10-15 00:21:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    t-1 wrote:

    > Konsekwentnie cena chleba i innych towarów też powinna zależeć od
    > zarobków kupującego.

    bredzisz...

    skoro mandat ma być dolegliwy to powinien być powiązany jakoś z
    możliwościami płatniczymi karanej osoby

    dla kogoś kto zarabia 30 000 miesięcznie mandat 500 zł to jak splunięcie

    dla kogoś kto zarabia 1300 mandat 100 złotych to spora dziura w budżecie.

  • 118. Data: 2013-10-15 00:45:41
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 15 października 2013 00:21:28 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

> [...]
    >

    > dla kogoś kto zarabia 1300 mandat 100 złotych to spora dziura w budżecie.

    Teraz wymyśl jak zrobić żeby temu co zarabia 30 tysięcy po zapłaceniu mandatu zostało
    1200. Takiego co zarabia 30 tysięcy mandat 20 tysięcy mocno wkurwi ale nie spowoduje
    że będzie głodny chodził.

  • 119. Data: 2013-10-15 01:03:01
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 15 Oct 2013 00:21:28 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > bredzisz...
    >
    > skoro mandat ma być dolegliwy to powinien być powiązany jakoś z
    > możliwościami płatniczymi karanej osoby

    No i tu pojawia się kolejna zagadka, bo jak słusznie zauważyłeś chodzi o
    możliwości płatnicze, a te nijak się mają do zarabiania.
    Jest spora grupa osób które możliwości płatnicze mają spore, a nie
    zarabiają nic albo niewiele (i nie mówię o żadnych kantach w okolicach
    skarbowych).

    Z kolei dwie osoby mające ma PIT dokładnie tyle samo, mogą mieć bardzo
    różne możliwości, jak to określiłeś, płatnicze.
    Bo np. jedna to samotny mieszkaniec wschodniej Polski gdzie 3000zł
    miesięcznie to całkiem sporo, a drugi to może być mieszkaniec Warszawy, z
    czwórką dzieci i chorymi rodzicami na utrzymaniu i tu 3000zł to nagle
    całkiem mało.

    Tu można by jakiś dochód na osobę w gospodarstwie liczyć.
    Znowu się sprawa komplikuje.
    Żeby byle mandat wystawić trzeba zrobić niemałe dochodzenie, kto ma co i
    ile.

    Już widzę nowy urząd ds. sprawiedliwości mandatów i uzbrojonych
    funkcjonariuszy mundurowych z uprawnieniami do sprawdzania kto jest jaki
    bogaty :-)

    > dla kogoś kto zarabia 30 000 miesięcznie mandat 500 zł to jak splunięcie
    >
    > dla kogoś kto zarabia 1300 mandat 100 złotych to spora dziura w budżecie.

    No takie życie - trudne i brutalne.
    Mandat to jeszcze nic - dla tego co zarabia 30000zł, kupno domu to
    splunięcie, wyleczenie się z choroby jest dużo łatwiejsze, zdobycie
    wykształcenia, jego dzieci mają lepiej itp. itd.

    A temu co ma 1300 i tak będzie wiatr w oczy jakby się nie wyobracał.

    Znowu pochylanie się nad tym, żeby miał tylko i wyłączne lepiej przy
    mandatach... on by pewnie wolał dla siebie tańsze jedzenie, albo paliwo, a
    nie mandaty.

  • 120. Data: 2013-10-15 01:28:08
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 15 października 2013 01:03:01 UTC+2 użytkownik Tomasz Pyra napisał:

> [...]
    >

    > Znowu pochylanie się nad tym, żeby miał tylko i wyłączne lepiej przy
    >
    > mandatach... on by pewnie wolał dla siebie tańsze jedzenie, albo paliwo, a

    Ale jakieś metody określania czy ktoś jest bogaty czy biedy istnieją. US wie więcej o
    podatniku niż on sam o sobie. W artykule napisali ze chcą takiej zmiany przepisów
    żeby kara była nakładana w trybie administracyjnym. Od każdej decyzji wydanej w
    trybie administracyjnym przysługuje odwołanie.