eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWpływ obróbki głowicy na stopień sprężaniaRe: Wpływ obróbki głowicy na stopień sprężania
  • Data: 2017-01-12 15:19:15
    Temat: Re: Wpływ obróbki głowicy na stopień sprężania
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Nie sluchaj go z tymi uszczelkami, wpuszcza Cie w kanal. Oczywiscie idiotow nie
    brakuje i moga z piec zalozyc. Ale to idioci. Jedynym parametrem ktory jest istotny
    to czy przy maksymalnych obrotach tlok nie zawadzi o zawor, bo zawor nie zdazy sie
    schowac. Zebranie o dyche czy o pol milimetra nie ma zadnego znaczenia na spalanie
    stukowe. Dawno temu byla etylina 78 i dalo sie bez spalania stukowego jechac na niej
    duzym fiatem ktory wymagal lepszej. I jak nie dodawac ostro gazu to nie stukalo. Maly
    fiat mial stopien sprezania taki jak w silnikach zasilanych etylina 78 lub gorsza i
    wymagal 94. Wersja eksportowa 125p jaka byla na Chiny byla dostosowana do etyliny 78
    i roznila sie od normalnej walkiem aparatu zaplonowego, ustawieniem zaplonu i
    swiecami. Inny podobno tez byl regulator podcisnieniowy wyprzedzenia zaplonu, mial
    zmieniona charakterystyke, znaczy sie slabsza sprezyne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: