eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWpływ obróbki głowicy na stopień sprężaniaRe: Wpływ obróbki głowicy na stopień sprężania
  • X-Received: by 10.157.17.3 with SMTP id g3mr1317198ote.8.1484230756173; Thu, 12 Jan
    2017 06:19:16 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.157.17.3 with SMTP id g3mr1317198ote.8.1484230756173; Thu, 12 Jan
    2017 06:19:16 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.glorb.com!r185no509366ita.0!news-out.google.com!u18ni8838ita.0!nntp.
    google.com!r185no509365ita.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups
    .com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 12 Jan 2017 06:19:15 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <b...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.241.170;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 164.126.241.170
    References: <f...@g...com>
    <o57d4n$m1g$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <o57du4$mrl$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Re: Wpływ obróbki głowicy na stopień sprężania
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 12 Jan 2017 14:19:16 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2597202
    [ ukryj nagłówki ]

    Nie sluchaj go z tymi uszczelkami, wpuszcza Cie w kanal. Oczywiscie idiotow nie
    brakuje i moga z piec zalozyc. Ale to idioci. Jedynym parametrem ktory jest istotny
    to czy przy maksymalnych obrotach tlok nie zawadzi o zawor, bo zawor nie zdazy sie
    schowac. Zebranie o dyche czy o pol milimetra nie ma zadnego znaczenia na spalanie
    stukowe. Dawno temu byla etylina 78 i dalo sie bez spalania stukowego jechac na niej
    duzym fiatem ktory wymagal lepszej. I jak nie dodawac ostro gazu to nie stukalo. Maly
    fiat mial stopien sprezania taki jak w silnikach zasilanych etylina 78 lub gorsza i
    wymagal 94. Wersja eksportowa 125p jaka byla na Chiny byla dostosowana do etyliny 78
    i roznila sie od normalnej walkiem aparatu zaplonowego, ustawieniem zaplonu i
    swiecami. Inny podobno tez byl regulator podcisnieniowy wyprzedzenia zaplonu, mial
    zmieniona charakterystyke, znaczy sie slabsza sprezyne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: