-
X-Received: by 10.157.17.3 with SMTP id g3mr1317198ote.8.1484230756173; Thu, 12 Jan
2017 06:19:16 -0800 (PST)
X-Received: by 10.157.17.3 with SMTP id g3mr1317198ote.8.1484230756173; Thu, 12 Jan
2017 06:19:16 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!r185no509366ita.0!news-out.google.com!u18ni8838ita.0!nntp.
google.com!r185no509365ita.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups
.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 12 Jan 2017 06:19:15 -0800 (PST)
In-Reply-To: <b...@g...com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.241.170;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 164.126.241.170
References: <f...@g...com>
<o57d4n$m1g$1@node1.news.atman.pl>
<9...@g...com>
<o57du4$mrl$1@node1.news.atman.pl>
<b...@g...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <1...@g...com>
Subject: Re: Wpływ obróbki głowicy na stopień sprężania
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Thu, 12 Jan 2017 14:19:16 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2597202
[ ukryj nagłówki ]Nie sluchaj go z tymi uszczelkami, wpuszcza Cie w kanal. Oczywiscie idiotow nie
brakuje i moga z piec zalozyc. Ale to idioci. Jedynym parametrem ktory jest istotny
to czy przy maksymalnych obrotach tlok nie zawadzi o zawor, bo zawor nie zdazy sie
schowac. Zebranie o dyche czy o pol milimetra nie ma zadnego znaczenia na spalanie
stukowe. Dawno temu byla etylina 78 i dalo sie bez spalania stukowego jechac na niej
duzym fiatem ktory wymagal lepszej. I jak nie dodawac ostro gazu to nie stukalo. Maly
fiat mial stopien sprezania taki jak w silnikach zasilanych etylina 78 lub gorsza i
wymagal 94. Wersja eksportowa 125p jaka byla na Chiny byla dostosowana do etyliny 78
i roznila sie od normalnej walkiem aparatu zaplonowego, ustawieniem zaplonu i
swiecami. Inny podobno tez byl regulator podcisnieniowy wyprzedzenia zaplonu, mial
zmieniona charakterystyke, znaczy sie slabsza sprezyne.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.01.17 17:24 Lewis
Najnowsze wątki z tej grupy
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO