  • Data: 2012-01-06 21:21:56
    Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Marcin,

    Tak. Zronił to AZ tu: <je6r04$6e3$1@node2.news.atman.pl>

    > Ponadto zakładasz, że tę osobą jestem ja, tak ?

    A to juz sobie sam dopowiedziałeś.

    [...]

    > Na pytanie retoryczne z założenia nie oczekuje się odpowiedzi - czy też
    > może o tym nie wiedziałeś ? Ty natomiast to samo pytanie (niby
    > _retoryczne_, tak?) zadałeś po raz kolejny. Czyżbyś oczekiwał na nie
    > odpowiedzi ? Ciekawe.

    Wzmacniam prosbę o przemyslenie rzeczy oczywistej.

    > Spróbuj zatem wykonać test łosia przy znaczącej, wywołującej poślizg
    > prędkości. Raz rozpoczynając z telefonem w ręcę i przy uchu a następnie
    > używając telefonu z zestawem głośnomówiącym. Powinieneś dojść do
    > prawidłowych wniosków, tych które były sednem dyskusji w tej gałęzi wątku.

    W sytuacji, w której moge byc zmuszony do testu łosia nie rozmawiam w
    ogóle przez telefon.

    > Zwłaszcza, że konwersacja w _TEJ GAŁĘZI_ w żaden sposób nie dotyczyła
    > tego co zacytowałes powyżej, ponieważ Twój post pozostał bez odpowiedzi.

    Przecież stale nad nim dyskutujemy.

    > Racz zatem zweryfikować do kogo i z czym się "przypieprzasz.

    Włącz sobie podgląd drzewka i przestań się pienić bez sensu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl