  • Data: 2012-01-06 23:13:11
    Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ...
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-06 21:21, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Tak. Zronił to AZ tu:<je6r04$6e3$1@node2.news.atman.pl>

    > A to juz sobie sam dopowiedziałeś.
    >
    > [...]

    Tak teraz juz wiem, że odpowiadając na czyjś post tak naprawdę
    odpowiadasz na post kogoś innego. W niczymi nie przeszkadza Ci to jednak
    we wrzucaniu obu tych osób do jednego wora.
    Gratuluje osiągnięć w dziedzinie mętności wypowiedzi.

    > Wzmacniam prosbę o przemyslenie rzeczy oczywistej.

    Chyba jednak nie mam ochoty wnikać w Twoje mętne wynurzenia.
    Zdecydowanie wystarczy mi to, co przeczytałem do tej pory.

    > W sytuacji, w której moge byc zmuszony do testu łosia nie rozmawiam w
    > ogóle przez telefon.

    Czyli jeżeli zdarzy Ci się, że np. ktoś wlezie Ci nagle przed samochód w
    trakcie gdy rozmawiasz przez telefon lub ktoś nagle zajedzie Ci drogę
    włączając się do ruchu lub zjedzie z przeciwnego pasa ruch wymuszając
    pierwszeństwo, to.... aaa zapomniałem. Tobie przecież nie może się to
    przydarzyć, ponieważ nie rozmawiasz wtedy przez telefon.

    Skoro tak, to po co w tym wątku próbujesz się wypowiadać ? Jak dla mnie
    EOT w rozmowie z Tobą.

    > Przecież stale nad nim dyskutujemy.

    Idealnie pasuje tutaj: "In your dreams"

    Czytaj ze zrozumieniem. Dyskusja z Tobą i _na temat_ jeszcze się nie
    rozpoczęła, ponieważ z prawdziwą wytrwałością ignorujesz sens wypowiedzi
    przedpisców.

    > Włącz sobie podgląd drzewka i przestań się pienić bez sensu.

    Zgadza się. Najwyraźniej powinieneś to uczynić.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik