-
Data: 2012-01-06 23:13:11
Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ...
Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2012-01-06 21:21, RoMan Mandziejewicz wrote:
> Hello Marcin,
>
> Friday, January 6, 2012, 8:49:55 PM, you wrote:
>
>>>>>>> Przywracam kontekst:
>>>>>>>>>>>> W tym właśnie cały ambaras, że rozmawiając zareagujesz na tę
>>>>>>>>>>>> sytuację za późno.
>>>>>>>>>>> Ale i tak szybciej jak będziesz miał OBIE ręce na kierownicy.
>>>>>>>>>> Co ma wspólnego ilość rąk na kierownicy z czasem reakcji?
>>>>>>>>> Kto powiedział, że chodzi wyłącznie o czas reakcji ? Uważasz, że jesteś
>>>>>>>>> w stanie jedną ręką tak samo _SZYBKO_ i _PRECYZYJNIE_ kręcić kierownicą
>>>>>>>>> jak dwoma ? :-)
>>>>>>>> Tu jest PMS, tu sie hamuje w sniegu na 4 metrach ;-)
>>>>>>> A ja pytam po raz kolejny - co ma czas rreakcji do tego, czy będę miał
>>>>>>> jedną rękę na kierownicy czy dwie?
>>>>>> Uparciuszek :-) A ja myślałem, że to dość oczywiste, iż chodzi o
>>>>>> czynność dokonaną
>>>>> Jest oczywiste, że pytanie zostało zadane w konkretnym kontekście.
>>>>> Wycinanie kontekstu i wyciąganie na podstawie pociętej wypowiedzi
>>>>> daleko idących wniosków, majacych za cel wykpienie adwersarza jest
>>>>> manipulacją.
>>>> Primo: Najpierw udowodnij, że _JA_ cokolwiek wyciąłem, a następnie
>>>> przygtuj do odszczekiwania. Chyba, że za grosz nie masz honoru ?
>>> Przywrócilem kontekst w odpowiedzi temu, kto ten kontekst usunął i ze
>>> mnie zacząć kpić, wypisując cos o 4 metrach. Czy poczuwasz się do
>>> kpienia ze mnie? Masz coś do odszczekania?
>> Czyli zakładasz, że TA SAMA osoba "usunęła kontekst" i zaczęła kpić ?
>
> Tak. Zronił to AZ tu:<je6r04$6e3$1@node2.news.atman.pl>
>
>> Ponadto zakładasz, że tę osobą jestem ja, tak ?
>
> A to juz sobie sam dopowiedziałeś.
>
> [...]
Tak teraz juz wiem, że odpowiadając na czyjś post tak naprawdę
odpowiadasz na post kogoś innego. W niczymi nie przeszkadza Ci to jednak
we wrzucaniu obu tych osób do jednego wora.
Gratuluje osiągnięć w dziedzinie mętności wypowiedzi.
>>>> Secundo: Zadajesz pytanie na, które odpowiedź jest dla wszystkich od
>>>> początku oczywista. W jakim celu zatem je zadajesz ? Czyżby dla Ciebie
>>>> nie była oczywista ?
>>> Czasem zadaje się pytania retoryczne - czy to nie jest oczywiste dla
>>> Ciebie?
>> Na pytanie retoryczne z założenia nie oczekuje się odpowiedzi - czy też
>> może o tym nie wiedziałeś ? Ty natomiast to samo pytanie (niby
>> _retoryczne_, tak?) zadałeś po raz kolejny. Czyżbyś oczekiwał na nie
>> odpowiedzi ? Ciekawe.
>
> Wzmacniam prosbę o przemyslenie rzeczy oczywistej.
Chyba jednak nie mam ochoty wnikać w Twoje mętne wynurzenia.
Zdecydowanie wystarczy mi to, co przeczytałem do tej pory.
>>>> Tertio: Skutecznie ignorujesz sedno dyskusji - wpływ trzymania telefonu
>>>> w łapie i rozmawiania przezeń na uniknięcie wypadku w sytuacji zagrożenia.
>>> Na to odpowiedziałem tu:<8352410646$20120105184732@squadack.com> i
>>> odpowiadałem wielokrotnie i stale tak samo - bez względu na to, czy
>>> trzymam telefon w ręce, czy uzywam zestawu głośnomówiacego czy tez
>>> walczę z wypadającą słuchawką BT, zawsze największym problemem jest
>>> sama rozmowa jako taka a nie metoda jej przeprowadzania. Telefon
>>> trzymam w prawej ręce i ta sama ręką zmieniam biegi. Nie stanowi to
>>> dla mnie najmniejszego problemu.
>>> Problemem pozostaje koncentracja na rozmowie zamiast na drodze -
>>> dlatego za wszelką cene unikam rozmawiania w samochodzie.
>> Spróbuj zatem wykonać test łosia przy znaczącej, wywołującej poślizg
>> prędkości. Raz rozpoczynając z telefonem w ręcę i przy uchu a następnie
>> używając telefonu z zestawem głośnomówiącym. Powinieneś dojść do
>> prawidłowych wniosków, tych które były sednem dyskusji w tej gałęzi wątku.
>
> W sytuacji, w której moge byc zmuszony do testu łosia nie rozmawiam w
> ogóle przez telefon.
Czyli jeżeli zdarzy Ci się, że np. ktoś wlezie Ci nagle przed samochód w
trakcie gdy rozmawiasz przez telefon lub ktoś nagle zajedzie Ci drogę
włączając się do ruchu lub zjedzie z przeciwnego pasa ruch wymuszając
pierwszeństwo, to.... aaa zapomniałem. Tobie przecież nie może się to
przydarzyć, ponieważ nie rozmawiasz wtedy przez telefon.
Skoro tak, to po co w tym wątku próbujesz się wypowiadać ? Jak dla mnie
EOT w rozmowie z Tobą.
>> Zwłaszcza, że konwersacja w _TEJ GAŁĘZI_ w żaden sposób nie dotyczyła
>> tego co zacytowałes powyżej, ponieważ Twój post pozostał bez odpowiedzi.
>
> Przecież stale nad nim dyskutujemy.
Idealnie pasuje tutaj: "In your dreams"
Czytaj ze zrozumieniem. Dyskusja z Tobą i _na temat_ jeszcze się nie
rozpoczęła, ponieważ z prawdziwą wytrwałością ignorujesz sens wypowiedzi
przedpisców.
>> Racz zatem zweryfikować do kogo i z czym się "przypieprzasz.
>
> Włącz sobie podgląd drzewka i przestań się pienić bez sensu.
Zgadza się. Najwyraźniej powinieneś to uczynić.
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
Następne wpisy z tego wątku
- 06.01.12 23:40 Marcin 'Yans' Bazarnik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=