  • Data: 2012-01-06 23:40:23
    Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ...
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-06 22:43, AZ wrote:

    > Sam plaskownik byl sztywny ale zbiornik jest mocowany w dwoch punktach
    > (przod/tyl) i oba mocowania sa na gumowych tulejach i podejrzewam, ze to
    > przez to.

    Może tak być, niestety nie pomogę Ci w tej kwestii.

    > Akurat z tego bylem w miare zadowolony

    Źle nie jest, ale jak dla mnie, to obraz jest bardzo miękki. Orginał też
    był w tak niskiej rozdzielczości ?

    > Pewnie trzeba by pokombinowac, akurat tutaj zauwazylem dziwne "falowanie
    > obrazu" od tych drgan. A predkosci tutaj sa do OIDP 250-260 km/h i
    > nieoslonieta niczym kamera.

    Myslałem, że bliżej 150 - zupełnie jej nie widać :-) To falowania to
    napewno wibracje które są bliskie częstotliwości nagrywania obrazu.

    > Najlepszym stabilizatorem jest cialo ;-)

    Kask :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik