eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWplyw komorki na kierowanie samochodem ...Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ...
  • Data: 2012-01-06 20:49:55
    Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ...
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2012-01-06 17:40, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello Marcin,
    >
    > Friday, January 6, 2012, 5:09:14 PM, you wrote:
    >
    >>>>> Przywracam kontekst:
    >>>>>>>>>> W tym właśnie cały ambaras, że rozmawiając zareagujesz na tę
    >>>>>>>>>> sytuację za późno.
    >>>>>>>>> Ale i tak szybciej jak będziesz miał OBIE ręce na kierownicy.
    >>>>>>>> Co ma wspólnego ilość rąk na kierownicy z czasem reakcji?
    >>>>>>> Kto powiedział, że chodzi wyłącznie o czas reakcji ? Uważasz, że jesteś
    >>>>>>> w stanie jedną ręką tak samo _SZYBKO_ i _PRECYZYJNIE_ kręcić kierownicą
    >>>>>>> jak dwoma ? :-)
    >>>>>> Tu jest PMS, tu sie hamuje w sniegu na 4 metrach ;-)
    >>>>> A ja pytam po raz kolejny - co ma czas rreakcji do tego, czy będę miał
    >>>>> jedną rękę na kierownicy czy dwie?
    >>>> Uparciuszek :-) A ja myślałem, że to dość oczywiste, iż chodzi o
    >>>> czynność dokonaną
    >>> Jest oczywiste, że pytanie zostało zadane w konkretnym kontekście.
    >>> Wycinanie kontekstu i wyciąganie na podstawie pociętej wypowiedzi
    >>> daleko idących wniosków, majacych za cel wykpienie adwersarza jest
    >>> manipulacją.
    >> Primo: Najpierw udowodnij, że _JA_ cokolwiek wyciąłem, a następnie
    >> przygtuj do odszczekiwania. Chyba, że za grosz nie masz honoru ?
    >
    > Przywrócilem kontekst w odpowiedzi temu, kto ten kontekst usunął i ze
    > mnie zacząć kpić, wypisując cos o 4 metrach. Czy poczuwasz się do
    > kpienia ze mnie? Masz coś do odszczekania?

    Czyli zakładasz, że TA SAMA osoba "usunęła kontekst" i zaczęła kpić ?
    Ponadto zakładasz, że tę osobą jestem ja, tak ? Pozwolę sobie zatem
    zacytować bo jak widać nie byłeś skłonny zadać sobie tego trudu,
    natomiast zacząłeś wysuwać oskarżenia.

    Cytat 1 - usuwanie kontekstu:
    -----------------
    Hello Grejon,

    Thursday, January 5, 2012, 3:03:11 PM, you wrote:

    >> >> W tym właśnie cały ambaras, że rozmawiając zareagujesz na tę
    sytuację za
    >> >> późno.
    > > Ale i tak szybciej jak będziesz miał OBIE ręce na kierownicy.
    Co ma wspólnego ilość rąk na kierownicy z czasem reakcji?

    ---
    Best regards, RoMan mailto:r...@p...pl
    -----------------
    Komu odpowiedziałeś ? Wiesz w której gałęzi wątku ? Zauważyłeś, że _NIE_
    odpowiadano _TOBIE_ ?

    Cytat 2:
    -----------------
    On 2012-01-06, Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie> wrote:
    >>> >>>
    >>> >>> Ale i tak szybciej jak będziesz miał OBIE ręce na kierownicy.
    >> >>
    >> >> Co ma wspólnego ilość rąk na kierownicy z czasem reakcji?
    > >
    > > Kto powiedział, że chodzi wyłącznie o czas reakcji ? Uważasz, że
    jesteś
    > > w stanie jedną ręką tak samo _SZYBKO_ i _PRECYZYJNIE_ kręcić
    kierownicą
    > > jak dwoma ? :-)
    > >
    Tu jest PMS, tu sie hamuje w sniegu na 4 metrach ;-)

    ---
    Artur ZZR 1200
    -----------------
    Umiesz przeczytać powyższy cytat ze zrozumieniem ? Czy mam Ci pomóc ?

    Zatem czekam aż zaczniesz szczekać i ładnie przepraszać za bezpodstawne
    oskarżenia.

    >> Secundo: Zadajesz pytanie na, które odpowiedź jest dla wszystkich od
    >> początku oczywista. W jakim celu zatem je zadajesz ? Czyżby dla Ciebie
    >> nie była oczywista ?
    >
    > Czasem zadaje się pytania retoryczne - czy to nie jest oczywiste dla
    > Ciebie?

    Na pytanie retoryczne z założenia nie oczekuje się odpowiedzi - czy też
    może o tym nie wiedziałeś ? Ty natomiast to samo pytanie (niby
    _retoryczne_, tak?) zadałeś po raz kolejny. Czyżbyś oczekiwał na nie
    odpowiedzi ? Ciekawe.

    >> Tertio: Skutecznie ignorujesz sedno dyskusji - wpływ trzymania telefonu
    >> w łapie i rozmawiania przezeń na uniknięcie wypadku w sytuacji zagrożenia.
    >
    > Na to odpowiedziałem tu:<8352410646$20120105184732@squadack.com> i
    > odpowiadałem wielokrotnie i stale tak samo - bez względu na to, czy
    > trzymam telefon w ręce, czy uzywam zestawu głośnomówiacego czy tez
    > walczę z wypadającą słuchawką BT, zawsze największym problemem jest
    > sama rozmowa jako taka a nie metoda jej przeprowadzania. Telefon
    > trzymam w prawej ręce i ta sama ręką zmieniam biegi. Nie stanowi to
    > dla mnie najmniejszego problemu.
    > Problemem pozostaje koncentracja na rozmowie zamiast na drodze -
    > dlatego za wszelką cene unikam rozmawiania w samochodzie.

    Spróbuj zatem wykonać test łosia przy znaczącej, wywołującej poślizg
    prędkości. Raz rozpoczynając z telefonem w ręcę i przy uchu a następnie
    używając telefonu z zestawem głośnomówiącym. Powinieneś dojść do
    prawidłowych wniosków, tych które były sednem dyskusji w tej gałęzi wątku.

    Zwłaszcza, że konwersacja w _TEJ GAŁĘZI_ w żaden sposób nie dotyczyła
    tego co zacytowałes powyżej, ponieważ Twój post pozostał bez odpowiedzi.
    Racz zatem zweryfikować do kogo i z czym się "przypieprzasz.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: