  • 41. Data: 2012-03-01 11:11:27
    Temat: Re: Wpadła mi karta SIM Aero2 do telefonu
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-01 09:14, Janeo pisze:
    > Animka, jestem z Tobą. Nikt z tych samczyków nie jest tak szczery jak
    > Ty, zamiast tego wolą po kryjomu zapytać o bzdetę pod innym Nickiem,
    > jako nowicjusz :-).
    >
    > Ja też nigdy bym nie pomyślał, że tą cholerną mikro kartę SIM należy
    > wkładać do gniazda karty pamięci. Też bym próbował ją włożyć najpierw
    > tam, gdzie zwykle się wkłada SIM-y, tylko ja mam całkowity dostęp od
    > góry i bym pewnie naocznie się zorientował, że coś nie tak, no i by
    > mi się nie wcięła. Ty natomiast miałaś jakąś cholerną szczelinkę i tu
    > powstał problem.

    To było dla mnie tak jasne, że nie zapytalam bardzo miiłych dziewczyn w
    Aero2, bo po co jak to jest karta sim, a nie karta pamięci.
    Mój błąd, że ją wyłamałam, mogłam włożyć niewyłamaną. Wyciągałam
    agrafką, bo niczym innyym się nie dało. Długo się męczyłam, ale
    wyświetlacz w telefonie jest już do wyrzucenia. Nie działa. To jest za
    dobry telefon, żeby go wyrzucać. Wczoraj zamówiłam nowy wyświetlacz i
    mam nadzieję, że będzie działał ok. Tylko ciekawa jestem ile zapłacę za
    wymianę tego zapsutego na ten zakupiony-nowy.

    --
    animka

  • 42. Data: 2012-03-01 11:56:33
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał

    > Tylko ciekawa jestem ile zapłacę za wymianę tego zapsutego na ten
    > zakupiony-nowy.

    Załóż kolejny wątek.

  • 43. Data: 2012-03-01 12:26:45
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Animka <t...@w...pl> wrote:

    > Wczoraj zamówiłam nowy wyświetlacz i mam nadzieję, że będzie
    > działał ok. Tylko ciekawa jestem ile zapłacę za wymianę tego
    > zapsutego na ten zakupiony-nowy.

    Może się okazać, że uszkodził się nie wyświetlacz, a taśma łącząca
    go z resztą ustrojstwa (lub np. tylko podświetlenie).

    --
    gof

  • 44. Data: 2012-03-01 18:31:32
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-01 13:26, Adam Wysocki pisze:

    > Może się okazać, że uszkodził się nie wyświetlacz, a taśma łącząca
    > go z resztą ustrojstwa (lub np. tylko podświetlenie).

    Całkiem możliwe.
    Czy podświetlenie jest gdzie indziej, nie w wyświetlaczu?
    Klawisze po włączeniu telefonu świecą na kolorowo, jakieś efekty
    świetlne są. Tylko wyświetlacz nieaktywny.

    --
    animka

  • 45. Data: 2012-03-01 20:11:53
    Od: "ciekawski typek" <c...@n...pl>

    Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    oznan.pl...

    > a Animka, to Animka *). I tyle w tym temacie...
    >
    > Pozdro
    >
    > Maseł
    >
    > *) a wszystkich urazonych podejsciem odpowiadaczy do pytajacej odsylam
    > do googla - poczytajcie posty Animki z ostatnich 10 lat :-)

    Myslałem że ona ma 10 lat, no powiedzcie mi że to nie jest jakieś
    "przemądrzałe" dziecko w wieku szkolnym!
    Jak taka osoba może samodzielnie funkcjonować??

  • 46. Data: 2012-03-01 20:28:41
    Od: Mariano Italiano <m...@g...pl>

    W dniu 2012-03-01 19:31, Animka pisze:

    > Całkiem możliwe.
    > Czy podświetlenie jest gdzie indziej, nie w wyświetlaczu?
    > Klawisze po włączeniu telefonu świecą na kolorowo, jakieś efekty
    > świetlne są. Tylko wyświetlacz nieaktywny.

    Jest to klasyczna przypadłość tego modelu SE (nie raz i nie dwa
    opisywana na tej grupie).
    Najprostszym i - przede wszystkim sprawdzonym - sposobem jest
    naładowanie baterii do 100% i klikanie w klawisze, aż się nie rozładuje.
    Czynność trzeba powtórzyć aż do skutku (ja odpaliłem wyświetlacz po
    trzech cyklach).
    Usterka ta spowodowana jest błędami konstrukcyjnymi polegającymi na zbyt
    małej odległości gniazda sim od wyświetlacza.

    Powodzenia i nie wymieniaj wyświetlacza, zanim nie spróbujesz!

    --
    Mariano

  • 47. Data: 2012-03-01 20:38:57
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Cz 1 03 2012 21:11, ciekawski typek pisze:

    > Myslałem że ona ma 10 lat, no powiedzcie mi że to nie jest jakieś
    > "przemądrzałe" dziecko w wieku szkolnym!

    Kiedyś na jakąś grupę (chyba tu) wrzuciła linki do zdjęć swojego/swojej
    wnuka/wnuczki. Czym złamała serca wielu swoich fanów i wielbicieli ;-)

    > Jak taka osoba może samodzielnie funkcjonować??

    Lepiej nie drąż tematu, to bardzo mroczna historia jest ;-)

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 48. Data: 2012-03-02 08:42:56
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "ciekawski typek" <c...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:jiol6j$aa3$1@usenet.news.interia.pl...

    > Jak taka osoba może samodzielnie funkcjonować??
    Jak widzisz niezle sobie funkcjonuje i jeszcze sobie jaja caly czas robi
    z setkich tych "madrych" którym sie wydaje ze rozumy pozjadali :)