    From: Mariano Italiano <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Wpadła mi karta SIM Aero2 do telefonu
    Date: Thu, 01 Mar 2012 21:28:41 +0100

    W dniu 2012-03-01 19:31, Animka pisze:

    > Całkiem możliwe.
    > Czy podświetlenie jest gdzie indziej, nie w wyświetlaczu?
    > Klawisze po włączeniu telefonu świecą na kolorowo, jakieś efekty
    > świetlne są. Tylko wyświetlacz nieaktywny.

    Jest to klasyczna przypadłość tego modelu SE (nie raz i nie dwa
    opisywana na tej grupie).
    Najprostszym i - przede wszystkim sprawdzonym - sposobem jest
    naładowanie baterii do 100% i klikanie w klawisze, aż się nie rozładuje.
    Czynność trzeba powtórzyć aż do skutku (ja odpaliłem wyświetlacz po
    trzech cyklach).
    Usterka ta spowodowana jest błędami konstrukcyjnymi polegającymi na zbyt
    małej odległości gniazda sim od wyświetlacza.

    Powodzenia i nie wymieniaj wyświetlacza, zanim nie spróbujesz!

    --
    Mariano