  • 1. Data: 2012-02-28 15:46:13
    Temat: Samsung Galaxy Ace nie włącza się
    Od: Waw <n...@m...ru>

    Witam,

    padła mi bateria całkowicie, podładowałem do pełna na wyłączonej i...
    telefon nie wstaje. Nie reaguje na przycisk, za 10-tym razem załapał,
    włączył się na parę sekund, pokazała się rozładowana bateria i padł.
    Uruchomił się natomiast dopiero przy podłączonej ładowarce - po
    włączeniu bateria była normalnie naładowana i po odłączeniu od zasilania
    telefon działał poprawnie.

    Spotkaliście się z takim problemem? Jak można go rozwiązać?

    Dodatkowo nie działa mi boczny przycisk ściszania (do podgłośniania
    śmiga), dlatego nie wiem czy nie zanosić go od razu do serwisu
    gwarancyjnego.

    pozdr

  • 2. Data: 2012-02-28 17:33:12
    Temat: Re: Samsung Galaxy Ace nie włącza się
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Waw" <n...@m...ru> napisał
    > Spotkaliście się z takim problemem?

    Nie :P

    > Jak można go rozwiązać?

    Jak niżej.

    > zanosić go od razu do serwisu gwarancyjnego.

    Aby nie popsuć jeszcze bardziej.

    --
    M.

  • 3. Data: 2012-02-28 17:59:43
    Od: Waw <n...@m...ru>

    W dniu 2012-02-28 18:33, Maciek pisze:

    > Aby nie popsuć jeszcze bardziej.

    Tzn. od razu go zaniesc do serwisu czy moze sugerujesz, ze po naprawie
    bedzie bardziej uszkodzony? :)