  • Data: 2009-02-20 19:13:44
    Temat: Re: World Press Knotto
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Augustyński pisze:
    > Takiego czadu robić jak tam to nasi tatusiowie mogą się od tamtych tatusiów
    > uczyć. Może zejdźmy na sztukę.. rozrywkę. Porównaj co wyrabiali Plant,
    > Mercury, Jagger, Page, Blackmore, Lennon z tym co robili nasi Ciechowski,
    > Klenczon, Kora, Gawliński.. I ile pozytywnej energii dostarczyli tamci i ci
    > swoim pokoleniom.
    > Popatrz na przemysł rozrywkowy w Szwecji... zejdźmy do podziemia np.
    > Przemysł porno... A poznałeś kiedyś dziewuchę ze szwecji? Nasze paniusie
    > mogłyby się uczyć takiej bezpretensjonalności, luzu, radości i nie powiem
> [...]

    No ale tam jednak ogólnie czyściej, schludniej i milej, bez dwóch zdań,
    to miałem na myśli.

    > Nigdy nie było nam bliżej do Rosji. Jedynie mieliśmy takiego pecha, że ona
    > zawsze bardzo tego chciała. Rosjanie mają większe pragnienie polskości niż
    > my rosyjskości.

    Tak jak my gdzieś tam podświadomie chcemy być amerykany.
    Lata dziewięćdziesiąte to plaga przekrętów, samowoli i ogólnie pojętego
    dziadostwa. Pecha mają na wschodzie, że u nich wciąż to działa - stąd
    moje porównanie. U nas powoli się to wszystko normalizuje (powoli).
    I znowu myślę tu o tak zwanej przyziemnej codzienności.

    > Prywatna myśl na forum publicznym już prywatną nie jest.

    Subiektywna - lepiej. Co do narzekania - owszem, ponarzekam sobie, ale
    nie mam ochoty pozostawianie w tym dymie. Izoluję się powoli i jest to
    nawet miłe choć oczywiście niekreatywne. No cóż, lenistwo zwycięża...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl