  • Data: 2017-11-24 11:46:16
    Temat: Re: Woltomierz do gniazdka zapalniczki
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 24 listopada 2017 09:35:20 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Raz mi sie zdarzylo - swiatla nagle jasno swieca.
    > Podlaczam woltomierz - 19V. Ale to przypadek jeden na milion :-)

    Ano włąśnie
    jeden na milion
    Cukier w paliwie też się może trafić(kupno auta z licytacji komorniczej;) ale jakoś
    nikt "cukromierza" w zbiorniku paliwa nie montuje
    Oczywistym jest ze wiem ze czasami jest potrzeba zmierzyć napięcie w aucie. Ale po
    kiego wozić woltomierz na stałe w gnieździe zapalniczki?
    Dla mnie to zbędny gadżet ale jak już pisałem- jak ktoś lubi i uważa ze mu potrzebny
    niech kupi i wozi. Kolega ma np jakiś pierdolnik bluetooth w gnieździe obd wsadzone i
    podczas jazdy na smartfonie mu tam różne cuda pokazuje. Po kiego mu to ja nie wiem,
    dla mnie zbyteczny gadżet ale skoro on uważna że mu potrzebny to mnie nic do tego.