  • 21. Data: 2013-05-06 19:23:35
    Temat: Re: Wojny religijne i wpływ Kaczora na społeczeństwo
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/km8e1p$q2p$1@usenet.n
    ews.interia.pl
    *Pawel O'Pajak* napisał(-a):

    > Kolina nauczyl sie pisac i wrocil;-)

    Nauczycielka: Pan widział jak syn pisze?
    Ojciec: Nieważne jak, ważne co.
    ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 22. Data: 2013-05-06 22:50:23
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal* napisał(-a):

    > Ty możesz a mnie zabraniasz?

    Doszukany się przez ciebie zakaz dowodzi słuszności twojego zdania o
    sobie, a ja dalej twierdzę, że nie ma potrzeby żebyś to wszem, wobec i
    każdemu z osobna głosił. Z mojej strony EOT, bo próbujesz mnie ściągnąć
    do swojego poziomu żeby pokonać doświadczeniem.
    PLONK for ever

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 23. Data: 2013-05-07 00:11:00
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:5187a73a$0$26696$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "misiek" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A jak bozia rozdawała rozum, to stałeś w kolejce, żeby się zapisać do
    > PiSu?

    nie - stalem po urode... :)
    nastepnym razem pisz po calosci z przekasem, bo tak to wyglada jakbys byl
    troche w ciazy. Sygnature za pozno przeczytalem :P

  • 24. Data: 2013-05-07 00:40:36
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 6 maja 2013 15:32:37 UTC+2 użytkownik huri_khan napisał:

    > A ja mam Pentaxa i obaliłem Twoje teorie.
    >

    > --
    >
    > [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    >
    > [SY] [Cruze 1,8 LT]

    W buty sobie go wsadź, będziesz wyższy. SONY rządzi.

  • 25. Data: 2013-05-07 07:52:56
    Od: "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl>

    > Użytkownik "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl> napisał
    > w wiadomości news:5187a73a$0$26696$65785112@news.neostrada.pl...

    > nie - stalem po urode... :)

    Dawaj fotkię! ;-)

    > nastepnym razem pisz po calosci z przekasem, bo tak to wyglada jakbys byl
    > troche w ciazy. Sygnature za pozno przeczytalem :P

    Dobra, dobra. Z żadnym przekąsem. Piszę jak jest.

    --
    Miranda Max-Kolanko

  • 26. Data: 2013-05-07 07:53:56
    Od: "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Widzę że masz duże pokłady wiary w inteligencję czytających.
    > Uważaj bo każdy zrozumie po swojemu i dostaniesz i od jednych i od
    > drugich. :-)

    A niech biją. Od swojego nie boli, od wroga mnie p...li.

    --
    Miranda

  • 27. Data: 2013-05-07 23:52:14
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 6 May 2013 15:40:36 -0700 (PDT), k...@g...com napisał(a):

    > W buty sobie go wsadź, będziesz wyższy. SONY rządzi.

    Rządzi ten co robi zdjęcie ale masz prawo uważać inaczej, ja nie mam
    zamiaru tego udowadniać.