  • 11. Data: 2013-05-06 14:26:13
    Temat: Re: Wojny religijne i wpływ Kaczora na społeczeństwo
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2013-05-06 12:10, Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal pisze:
    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości news:06052013.6163A8DB@budzik61.poznan.pl...

    > Prezesa..... Rady Ministrów, oczywiście. Przecież nadal rządzi, bo to
    > przez niego taki burdel. I to on nie kontrolował w latach 2007-2010
    > dotacji dla rolników. Nie oglądasz telewizji, że się tak dopytujesz?

    Pierdolisz, aż miło :D

  • 12. Data: 2013-05-06 14:37:52
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-05-06 13:58, *misiek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > wiedzialem ze sloiki i lemingi sa pojebane i bezmozgie, ale zeby do tego
    > stopnia ? gosciu - poprawiles mi humor na reszte dnia dzis... LOL

    I tak to kolejny raz doświadczyliśmy, że jak nie wyłożysz prostymi
    słowami to ci "niezależnie" myślący nie załapią :)

    FUT: pregierz
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 13. Data: 2013-05-06 14:50:20
    Od: "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl>

    Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org> napisał w wiadomości

    > Pierdolisz, aż miło :D

    Widziałam na własne oczy, jak taki jedne, brzydki z pyska i rudy na górze
    mówi, że będziemy zwracać pieniądze rozdane rolnikom w latach 2004-2006.
    Rudy był (i nie Irlandczyk), więc chyba na kasie się zna, co nie?

    --
    Miranda

  • 14. Data: 2013-05-06 14:51:30
    Od: "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl>

    Użytkownik "misiek" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >

    > wiedzialem ze sloiki i lemingi sa pojebane i bezmozgie, ale zeby do tego
    > stopnia ? gosciu - poprawiles mi humor na reszte dnia dzis... LOL

    A jak bozia rozdawała rozum, to stałeś w kolejce, żeby się zapisać do PiSu?

    --
    Miranda

  • 15. Data: 2013-05-06 14:53:46
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2013-05-06 14:50, Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal pisze:

    > pieniądze rozdane rolnikom w latach 2004-2006.

    Dokładnie o te pieniądze chodzi.
    A tobie chodzi o co?

    --
    RomanS
    ___________________

  • 16. Data: 2013-05-06 15:05:47
    Od: "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl>

    Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie o te pieniądze chodzi.
    > A tobie chodzi o co?

    Chodzi mi o to, że miały być rozdane w latach 2004-2006, a ich wydawanie
    miało byc skontrolowane w latach 2007-2010. A nie zostało skontrolowane, z
    winy cholernego Kaczora, bo jego rząd upadł i tym samym pozwolił przejąć
    władzę kurwom i złodziejom.

    --
    Miranda

  • 17. Data: 2013-05-06 15:32:37
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 6 May 2013 10:35:15 +0200, Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal
    napisał(a):

> [...]
    > natychmiast podać się do dymisji, udać się na pielgrzymkę do Ziemi Świętej i
    > ufundować kilka pomników bohaterów powstania w gettcie.

    A ja mam Pentaxa i obaliłem Twoje teorie.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 18. Data: 2013-05-06 16:07:02
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-06 15:05, Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal pisze:
> [...]
    > miało byc skontrolowane w latach 2007-2010. A nie zostało skontrolowane,
    > z winy cholernego Kaczora, bo jego rząd upadł i tym samym pozwolił

    Widzę że masz duże pokłady wiary w inteligencję czytających.
    Uważaj bo każdy zrozumie po swojemu i dostaniesz i od jednych i od
    drugich. :-)

  • 19. Data: 2013-05-06 16:17:22
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Podać się do dymisji? Z jakiej funkcji?

    Z funkcji uzytkownika Usenetu, ktory trollingu (prymitywnego zreszta)
    nie umie rozpoznac po krotkim looknieciu na topic;-)
    Kolina nauczyl sie pisac i wrocil;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 20. Data: 2013-05-06 18:00:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail o...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Z funkcji uzytkownika Usenetu, ktory trollingu (prymitywnego zreszta)
    > nie umie rozpoznac po krotkim looknieciu na topic;-)
    > Kolina nauczyl sie pisac i wrocil;-)

    :)
    chyba sam przez to stałem sie trollem

    --