  • 1. Data: 2013-05-06 10:35:15
    Temat: Wojny religijne i wpływ Kaczora na społeczeństwo
    Od: "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl>

    Co ten cholerny Kaczor zrobił z tym narodem! Jak mu nie wstyd? Powinien
    natychmiast podać się do dymisji, udać się na pielgrzymkę do Ziemi Świętej i
    ufundować kilka pomników bohaterów powstania w gettcie.

    Podzielił ludzi, bezczelny typ, na:
    - kanoniarzy i nikoniarzy;
    - zwolenników i przeciwników zamachu;
    - tych, co lubią Biedronia i co go nie lubią;
    - tych co stali tam gdzie ZOMO i resztę;
    - tych co mieli bar micwę i tych od pierwszej komunii;
    - zwolenników welurowych i gumowych dywaników.

    --
    Dla mnie autorytetem jest pan Adam Michnik i cała redakcja Gazety Wyborczej,
    to dzięki nim właśnie nie muszę w ogóle myśleć samodzielnie!

    Miranda

  • 2. Data: 2013-05-06 11:32:07
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal* napisał(-a):

    [...]

    NTG!
    hint: alt.support.schizophrenia

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2013-05-06 11:49:41
    Od: "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    > *Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal* napisał(-a):

> [...]

    jestem.glupi.albo.nie.potrafie.czytac.zdan.dluzszycz
    h.niz.czterowyrazowe.hasla.wyborcze

    --
    Miranda

  • 4. Data: 2013-05-06 12:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail M...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > - tych co stali tam gdzie ZOMO i resztę;
    > - tych co mieli bar micwę i tych od pierwszej komunii;
    > - zwolenników welurowych i gumowych dywaników.

    Podać się do dymisji? Z jakiej funkcji?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 5. Data: 2013-05-06 12:09:45
    Od: Deflegmator <w...@...pl>

    "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl> Wrote in

    > jestem.glupi.
    >
    > --
    > Miranda

    Owszem, jesteś.

    --
    Deflegmator

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 6. Data: 2013-05-06 12:10:36
    Od: "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl>

    wiadomości news:06052013.6163A8DB@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail M...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    > następuje:

    > Podać się do dymisji? Z jakiej funkcji?

    Prezesa..... Rady Ministrów, oczywiście. Przecież nadal rządzi, bo to przez
    niego taki burdel. I to on nie kontrolował w latach 2007-2010 dotacji dla
    rolników. Nie oglądasz telewizji, że się tak dopytujesz?

    --
    Miranda

  • 7. Data: 2013-05-06 12:11:34
    Od: "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl>

    Użytkownik "Deflegmator" <w...@...pl> napisał w wiadomości
    "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl> Wrote in

    Owszem, jesteś.

    --
    Miranda

  • 8. Data: 2013-05-06 12:28:01
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal* napisał(-a):

    > jestem.glupi

    Zdarza się, ale nie widzę potrzeby żebyś obnosił(-a?) się z tym jak kura
    z jajem.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2013-05-06 12:35:46
    Od: "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl>

    >W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl

    > Zdarza się, ale nie widzę potrzeby żebyś obnosił(-a?) się z tym jak kura z
    > jajem.

    Ty możesz a mnie zabraniasz?

    --
    Miranda

  • 10. Data: 2013-05-06 13:58:37
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:51878194$0$26691$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > wiadomości news:06052013.6163A8DB@budzik61.poznan.pl...

    > Prezesa..... Rady Ministrów, oczywiście. Przecież nadal rządzi, bo to

    wiedzialem ze sloiki i lemingi sa pojebane i bezmozgie, ale zeby do tego
    stopnia ? gosciu - poprawiles mi humor na reszte dnia dzis... LOL