eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWodorowe RenaultRe: Wodorowe Renault
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.n
    etnews.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.
    highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.n
    ews.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
    r-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Wodorowe Renault
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <sus6e4$o3a$1@news.icm.edu.pl> <suvqkl$7io$1$horizn@news.chmurka.net>
    <1tzf8w9elvlj0$.dlg@myjk.org> <sv0de3$vrn$1$horizn@news.chmurka.net>
    <1jl70f3rnr2b8$.dlg@myjk.org> <aue5hi75dizq$.9u7skvd3upz0.dlg@40tude.net>
    <1...@m...org> <gadkkknm3gil$.ruwit1b8gsy0.dlg@40tude.net>
    Date: Wed, 23 Feb 2022 09:08:24 +0100
    Message-ID: <4tbv0se21mq3$.dlg@myjk.org>
    Lines: 50
    NNTP-Posting-Host: 95.49.88.163
    X-Trace: 1645603703 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 469 95.49.88.163:51839
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3075
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2701723
    [ ukryj nagłówki ]

    Tue, 22 Feb 2022 11:43:33 +0100, J.F

    > No fajnie, jest EVSE ... ale czy EQC400 potrafi z niej pociagnac 22kW?
    > Bo opis ma, jakby z AC potrafil tylko 11kW, a i to nie jest pewne
    > "Moze to byc wyposazenie dodatkowe".
    > Choc nie, to chyba tylko drobna pomylka webmastera - w innym miejscu
    > 22kW.

    Głupotą by było, gdyby BEV nie potrafił ładować z takimi mocami. PHEVy nie
    potrafią z oczywistych powodów, za małe baterie mają i, jak widać
    konstruktorzy wyszli z założenia, im to niepotrzebne.

    > To jest raczej twoje załozenie z tylka.
    > Przejezdzam 10kkm rocznie, to mi wystarczy zasieg 30 km, wiecej mi nie
    > trzeba.

    Ja zaś przejeżdżam 20tkm rocznie i 90% jeżdżę na prądzie, mimo gównianego
    akumulatora starczającego na 30-40km. Bo dzień ma 24h, ładować można się
    dosłownie WSZĘDZIE.

    > Bo srednia srednią, ale jak pól bloku wyjedzie na wycieczkę i bedzie
    > chciało uzupelnic 80km, to bezpieczniki wywali.
    > A nawet te 40km bedzie za duzo, jak wszyscy sobie timery zaprogramuja
    > na 22:00

    I znowu to samo. Założenie że wszyscy, szczególnie wszyscy w blokach, nagle
    będą mieć EV jest z tyłka. Założenie że wszyscy nagle jednego dnia będą
    chcieli wyjechać jest z tyłka, tak samo że zjeżdżą baterię wycieczką dzień
    wcześniej i że wszyscy będą ustawiać timery na 22.

    > no wlasnie do sredniej to nie musi, chyba, ze zamierza dwie trasy w
    > dwa dni zrobic.
    > Co mozna tez rozwiazac, ze blok robi gniazdka 1kW i stawia czy dwie
    > wieksze ładowarki dla potrzebujacych.

    Można też pojechać na szybką ładowarkę -- ale uparcie to pomijacie bo wam
    nie pasuje do tezy wyciągniętej z tyłka.

    > Troche bym polemizowal, patrzac na budowe nowych blokow we Wroclawiu.
    > Ale ... na osiedlu jest ten sam problem, tylko normy troche inne.

    Se polemizuj, GUS ma raczej "nieco" lepsze dane niż ty i twoje domysły.

    > W jakim sensie?

    Myślałem że coś dotarło, ale niestety na krótko.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: