  • Data: 2022-02-23 10:43:18
    Temat: Re: Wodorowe Renault
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23/02/2022 08:21, Myjk wrote:
    > Mon, 21 Feb 2022 21:58:13 +0000, K

    > Decyzja o zwiększeniu mocy nie należy do wspólnoty/spółdzielni. Zresztą
    > ponownie, założenie że ludzie w blokach przesiądą się na EV i że zrobią to
    > wszyscy na raz jest z tyłka. Większość ludzi mieszka w domach na
    > przedmieściach a tam problemu kompletnie nie ma.

    Co to za teoria z tym, ze wiekszosc ludzi mieszka na przedmiesciach, ta
    sama, ze wiekszosc ludzi robi dziennie po 40km? Gdzie jest wiarygodne
    zrodlo? Celowo ignorujesz mozliwosc zakupu auta elektrycznego przez
    kogos kto mieszka w bloku aby pasowalo do twojej teorii.

    > Fajne masz źródła wiedzy... nic tylko pogratulować.

    Ale sugerujesz, ze kolo klamal ze mieszka w bloku czy, ze ten EQC sie
    tak dlugo nie laduje i tyle nie zuzywa? Dane o EQC potwierdzilem na
    stronie i pokrylo sie to z tym co mowili w TV. Wybacz ale nie wierze w
    spiski.

    > Chyba większość wybranych przez ciebie, ja się trochę bardziej obracam w
    > kręgach EV i większość nie narzeka. U ciebie to jak z pożarami EV, też ci
    > wychodzi że częściej płoną, choć to kłamstwo, ale że pasuje ci do tezy to
    > powielasz te brednie.

    Nigdzie nie napisalem, ze wiekszosc pozarow to elektryki tylko tyle, ze
    jak sie elektryk zapali to go ciezko ugasic, a podczas pozaru jest duzo
    bardziej toksyczny. Czytam o doswiadczeniach ludzi, ktorzy maja
    elektryki i nimi duzo jezdza, np. w weekendy czy na wakacje bo sam w ten
    sposob uzytkuje moj samochod i w koncu sam bede musial kiedys tego
    elektryka kupic. Po co mi recenzja pana Zbyszka z elektrowoz.pl, ktory
    jezdzi dziennie 5km do biedronki i na jednym ladowaniu jezdzi miesiac?

    TIC i pokrywaja sie

    > Ale to nadal założenie z tyłka pompowania 0-350km.

    Ale bywa i tak. Ja tankuje jak mam rezerwe, czesto gdy komputer pokazuje
    <10 mil zasiegu i tak samo bym jezdzil elektrykiem. Zrozum, ze to nie ja
    jestem dla ulomnej technologii tylko technologia ma byc dla mnie.

    > Czyli ile czasu się ZOE czy Leaf ładuje 0-full?

    Nie wiem, moge zapytac przy okazji. Kolo od Zoe ma wallboxa wiec na
    pewno szybciej i taniej bo ma jeszcze panele. Kolo od Leafa laduje z
    gniazdka 230v.