  • Data: 2022-02-23 09:21:41
    Temat: Re: Wodorowe Renault
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 21 Feb 2022 21:58:13 +0000, K

    > No szczegolnie we wspolnocie albo w spoldzielni.

    Decyzja o zwiększeniu mocy nie należy do wspólnoty/spółdzielni. Zresztą
    ponownie, założenie że ludzie w blokach przesiądą się na EV i że zrobią to
    wszyscy na raz jest z tyłka. Większość ludzi mieszka w domach na
    przedmieściach a tam problemu kompletnie nie ma.

    > No to wlasnie wczoraj w zakupie kontrolowanym byl kolo, ktory z VW ID,
    > E-Pace, EQC i Tesli wybieral i deklarowal, ze miaszka w bloku i ma w
    > garazu podziemnym do dyspozycji 230V.

    Fajne masz źródła wiedzy... nic tylko pogratulować.

    > Wiekszosc co kupila elektryki placze na swoich blogach, ze nie da sie
    > nimi jezdzic tak jak spalinowymi. Duzo z nich to faktycznie debile bo
    > jezdza nimi na poludnie Francji.

    Chyba większość wybranych przez ciebie, ja się trochę bardziej obracam w
    kręgach EV i większość nie narzeka. U ciebie to jak z pożarami EV, też ci
    wychodzi że częściej płoną, choć to kłamstwo, ale że pasuje ci do tezy to
    powielasz te brednie.

    > Ale to nie sa moje wyliczenia tylko wziete z
    > https://ev-database.uk/car/1135/Mercedes-EQC-400-4MA
    TIC i pokrywaja sie
    > z tym co wczoraj mowili.

    Ale to nadal założenie z tyłka pompowania 0-350km.

    > No bo trzeba miec lodziarnie zeby zjesc lody. Mam w rodzinie
    > hybrydy i wsrod sasiadow elektryki typu Zoe czy Leaf.

    Czyli ile czasu się ZOE czy Leaf ładuje 0-full?

    --
    Pozdor
    Myjk