-
Data: 2022-11-29 10:13:58
Temat: Re: Wodor
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Hello Mirek,
Tuesday, November 29, 2022, 7:29:27 AM, you wrote:
>>> a druga to klasyczna elektroliza, która w zasadzie jest
>>> bez sensu bo po cholerę robić sprzęt do elektrolizy i zużywać w nim
>>> prund ze stratami, jak ten prund można od razu wpakować w baterie.
>> Bo kłerwa! czas ładowania kłerwa!, zasięg 2000km na ładowaniu kłerwa! musi
>> być, bez szczania, jedzenia kłerwa! i odpoczywania kłerwa! ;P
> Please, opanuj się :) (a minęło już kilka dni, więc na to liczę ;) )
> Zasięg może być i 100km (choć nie ukrywam, że 700-800 było by optymalne
> do przekonania *mnie*) pod warunkiem, że ładowanie będzie trwało 2-3
> minuty max i będzie gdzie jak tych elektryków pojawi się więcej, bo
> problem nie leży w silniku elektrycznym tylko w baterii.
2-3 minuty max to nawet obecnie tak szybko nie tankujesz spalinowego
na 700-800 km. 20+l/min to może w dystrybutorze dla TIRów ale nie w
normalnym - tyle nie przeleci przez gardziel osobówki.
Miej trochę rozumu, proszę. Jak długo jeszcze zamierzasz być
nieśmiertelny i nawet nie sikać w trasie? Bo naprawdę nie chciałbym
elektrowni atomowej przy każdym punkcie ładowania, bo akurat Ty możesz
chcieć ładować.
Rozsądek mówi - 400 km przy normalnej prędkości autostradowej i w
zakresie 80% - 10% pojemności akumulatora. To minimum 3 godziny
ciągłej jazdy przy bardzo dobrych warunkach, w rzeczywistych 4 godziny
autostradą. Akurat tyle, ile normalny organizm jest w stanie przebywać
w jednej pozycji bez większego zmęczenia. Dobry moment na
wyprostowanie nóg, opróżnienie pęcherza, wypicie czegoś ciepłego. 15
minut Cię nie zbawi. I takie są obecne możliwości szybkich ładowarek.
A może być tylko lepiej - przy założeniu, że z kablem będzie się
mocował robot a nie człowiek.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 29.11.22 10:20 Mirek Ptak
- 29.11.22 10:54 Cavallino
- 29.11.22 11:03 Cavallino
- 29.11.22 11:16 T.
- 29.11.22 11:18 T.
- 29.11.22 11:19 T.
- 29.11.22 11:23 T.
- 29.11.22 11:29 T.
- 29.11.22 12:03 Mirek Ptak
- 29.11.22 12:07 Janusz
- 29.11.22 12:28 Cavallino
- 29.11.22 12:53 J.F
- 29.11.22 12:56 J.F
- 29.11.22 13:10 Cavallino
- 29.11.22 13:42 Mirek Ptak
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo