-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.213.227.70.244
!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wodor
Date: Tue, 29 Nov 2022 10:13:58 +0100
Organization: private
Message-ID: <2889353434$20221129101401@squadack.com>
References: <1...@4...net>
<63807c63$0$564$65785112@news.neostrada.pl> <892oxeydd7wk$.dlg@myjk.org>
<tm48rt$g8b$2$kolczan@news.chmurka.net>
NNTP-Posting-Host: 213.227.70.244
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="squadack";
posting-host="213.227.70.244"; logging-data="23966";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
X-Priority: 3 (Normal)
X-Comment-To: Mirek Ptak
In-Reply-To: <tm48rt$g8b$2$kolczan@news.chmurka.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2709187
[ ukryj nagłówki ]Hello Mirek,
Tuesday, November 29, 2022, 7:29:27 AM, you wrote:
>>> a druga to klasyczna elektroliza, która w zasadzie jest
>>> bez sensu bo po cholerę robić sprzęt do elektrolizy i zużywać w nim
>>> prund ze stratami, jak ten prund można od razu wpakować w baterie.
>> Bo kłerwa! czas ładowania kłerwa!, zasięg 2000km na ładowaniu kłerwa! musi
>> być, bez szczania, jedzenia kłerwa! i odpoczywania kłerwa! ;P
> Please, opanuj się :) (a minęło już kilka dni, więc na to liczę ;) )
> Zasięg może być i 100km (choć nie ukrywam, że 700-800 było by optymalne
> do przekonania *mnie*) pod warunkiem, że ładowanie będzie trwało 2-3
> minuty max i będzie gdzie jak tych elektryków pojawi się więcej, bo
> problem nie leży w silniku elektrycznym tylko w baterii.
2-3 minuty max to nawet obecnie tak szybko nie tankujesz spalinowego
na 700-800 km. 20+l/min to może w dystrybutorze dla TIRów ale nie w
normalnym - tyle nie przeleci przez gardziel osobówki.
Miej trochę rozumu, proszę. Jak długo jeszcze zamierzasz być
nieśmiertelny i nawet nie sikać w trasie? Bo naprawdę nie chciałbym
elektrowni atomowej przy każdym punkcie ładowania, bo akurat Ty możesz
chcieć ładować.
Rozsądek mówi - 400 km przy normalnej prędkości autostradowej i w
zakresie 80% - 10% pojemności akumulatora. To minimum 3 godziny
ciągłej jazdy przy bardzo dobrych warunkach, w rzeczywistych 4 godziny
autostradą. Akurat tyle, ile normalny organizm jest w stanie przebywać
w jednej pozycji bez większego zmęczenia. Dobry moment na
wyprostowanie nóg, opróżnienie pęcherza, wypicie czegoś ciepłego. 15
minut Cię nie zbawi. I takie są obecne możliwości szybkich ładowarek.
A może być tylko lepiej - przy założeniu, że z kablem będzie się
mocował robot a nie człowiek.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 29.11.22 10:20 Mirek Ptak
- 29.11.22 10:54 Cavallino
- 29.11.22 11:03 Cavallino
- 29.11.22 11:16 T.
- 29.11.22 11:18 T.
- 29.11.22 11:19 T.
- 29.11.22 11:23 T.
- 29.11.22 11:29 T.
- 29.11.22 12:03 Mirek Ptak
- 29.11.22 12:07 Janusz
- 29.11.22 12:28 Cavallino
- 29.11.22 12:53 J.F
- 29.11.22 12:56 J.F
- 29.11.22 13:10 Cavallino
- 29.11.22 13:42 Mirek Ptak
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-18 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2024-12-18 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=