eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWodorRe: Wodor
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.95.49.88.243.n
    eoplus.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wodor
    Date: Tue, 29 Nov 2022 09:22:47 +0100
    Organization: MAD
    Message-ID: <9...@m...org>
    References: <1...@4...net>
    <63807c63$0$564$65785112@news.neostrada.pl> <892oxeydd7wk$.dlg@myjk.org>
    <tm48rt$g8b$2$kolczan@news.chmurka.net>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    NNTP-Posting-Host: 95.49.88.243.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Myjk";
    posting-host="95.49.88.243.neoplus.adsl.tpnet.pl:95.49.88.243";
    logging-data="22038";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2709181
    [ ukryj nagłówki ]

    Tue, 29 Nov 2022 07:29:27 +0100, Mirek Ptak

    > Please, opanuj się :) (a minęło już kilka dni, więc na to liczę ;) )
    > Zasięg może być i 100km (choć nie ukrywam, że 700-800 było by optymalne
    > do przekonania *mnie*) pod warunkiem, że ładowanie będzie trwało 2-3
    > minuty max i będzie gdzie jak tych elektryków pojawi się więcej, bo
    > problem nie leży w silniku elektrycznym tylko w baterii.

    Nie będzie trwało 2-3 minuty, podobnie jak aktualnie tankowanie benzyniaka
    wcale tyle nie trwa. Ale już wymiana baterii w takim NIO dla przykładu się
    zamyka AFAIR w 5 minutach czyli tyle ile ja zazwyczaj spędzam na stacji ze
    spaliniakiem (łącznie ze zjazdem z trasy, umyciem szyb/lamp, poczekaniem aż
    ktoś zamówi i odbierze parówkę, w tym niewykluczone ja, szczocha walnę
    itp.).

    Zresztą jak już wielokrotnie pisałem, BEV traci na ładowarkach (sprawdzić
    jednak czy ładowanie nie odbywa się w domu, bo ja na ładowarce publicznej
    ani razu czasu nie zmarnowałem, CHYBA że i tak musiałem czekać np. na córkę
    pod jakąś halą treningową/pokazową, ładuję się tylko i wyłącznie w domu, bo
    nie mam potrzeby w trasie a i w domu jest oczywiście najtaniej) ale
    oszczędza czas choćby na wizytach w serwisie olejowym (w tym dojazd do
    serwisu, oczekiwanie, w zasadzie jest to połowa albo i cały dzień
    zmarnowany). Mój Outlander serwisu systemu EV przez 7 lat nie wymagał
    wcale, na serwisie ICE spędziłem w sumie kilkadziesiąt godzin w tym czasie
    i wydałem na ten serwis kupę kasy. Normalnie po obecnych 175 tys. km
    przelecianych to już 4 komplet klocków by leciał (statystyka z mojego kloca
    w wersji spalinowej) i niewykluczone że tarcze już byłyby zgruzowane --
    tymczasem ja mam oryginalne fabryczne klocki i tarcze jak nowe. Itd. --
    czego mi się (znowu) listować nie chce, bo już pisałem o tym dziesiątki
    razy.

    Ale oczywiście standardowo, po co to uwzględniać w "czasie", skoro nie
    pasuje do tezy...

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: