eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaWoda morska jednak nie służy elektronice... jak się zabezpieczyć?Re: Woda morska jednak nie służy elektronice... jak się zabezpieczyć?
    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Woda morska jednak nie służy elektronice... jak się zabezpieczyć?
    Date: Tue, 30 Jul 2013 19:54:40 +0200

    On Tue, 30 Jul 2013 16:29:57 +0200, Pawel O'Pajak <o...@i...pl>
    wrote:
    > To bardzo zly pomysl, pisalem juz kiedys jak taki lakier skorodowal
    na
    > pyl nozki dosyc drogawego FT232R. Chyba tydzien mu wystarczyl. Nie
    wiem,
    > moze wazelina ubabrac elektronike. Nie wiem czy aby wlasnie
    wazelina nie
    > jest w kablach UTP do zakopywania pod ziemia.

    Miałem kiedyś korozję po użyciu "plastiku w płynie" (taki specyfik w
    sprayu do zabezpieczania płytek) na niedokładnie wysuszoną plytkę po
    myciu, ale jak płytka jest prawidłowo osuszona i nie zawiera
    pozostałości fluxa to nie ma korozji, jest ładna warstwa ochronna.
    Niestety nie mam teraz tego specyfiku przy sobie.
    Małżonka ma jeszcze jakiś lakier "utwardzany" UV, on po utwardzeniu
    jest trochę elastyczny. Może nie będzie korozji, ryzyk-fizyk.

    --
    Marek