  • 161. Data: 2011-02-17 14:17:11
    Temat: Re: Wniosek do Trybunału Konstytucyjnego już jest!
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 17/02/2011 13:14, szerszen wrote:

    > Użytkownik "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:ijj5rh$gpk$...@i...gazeta.pl...

    > a kto to potwierdził?
    > ty z nelixem?

    Pewnie jego kontakt w parlamencie europejskim. Ale nazwiska nie moze podac.

    Kamil

  • 162. Data: 2011-02-17 14:18:00
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 17.02.2011 14:04, Ktostam pisze:
    > OK, mój błąd że nie łopatologicznie jak kretynowi.
    > Od lutego w NOWYM aucie osobowym bądź dostawczym. Ciężąrówki i autobusy
    > za rok bodajże.

    No widzisz i jednak nakazują montaż świateł dziennych. Pytanie po co
    skoro według wielbicieli jazdy na światłach już są zamontowane światła
    mijania które podobno praktycznie nie mają wpływu na zużycie paliwa i
    ładowanie akumulatora. Skoro mijania świetnie sprawdzają się w roli
    świateł dziennych to po co komu światła dzienne ? No chyba że jednak
    mijania nie sprawdzają się jako dzienne bo po prostu nie są to światła
    projektowane z myślą o używaniu w dzień.

    ps.
    Kiedyś nielegalne były trzecie światła stopu. Ludzie wierzący że co
    mówią przepisy to jest święte i zawsze prawdziwe w tamtych czasach
    również obstawali twardo przy swoim. Tylko jak przepisy się zmieniły to
    razem z nimi ogólne przekonanie kierowców na ten temat. Coś czuje że ze
    światłami mijania w dzień będzie tak samo za jakiś czas.

  • 163. Data: 2011-02-17 14:20:14
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 17/02/2011 13:18, Excite wrote:

> [...]
    > razem z nimi ogólne przekonanie kierowców na ten temat. Coś czuje że ze
    > światłami mijania w dzień będzie tak samo za jakiś czas.

    Mylisz sie, trzecie swiatlo stopu zabija. Kierowcy przyzwyczajaja sie,
    ze ono swieci, a przeciez czesto widac samochody z niesprawnym albo
    czesciowo swiecacym trzecim STOPem. Wowczas jadacy za nim nie zwracaja
    uwagi na pozostale dwa i za pozno wciskaja hamulec.

    Mowil mi o tym jeden gosc z fabryki Skody.

    Kamil

  • 164. Data: 2011-02-17 14:29:32
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    Kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > Pewnie jego kontakt w parlamencie europejskim. Ale nazwiska nie moze podac.

    To akurat mogę.
    Dr. Gerald G. Sander

  • 165. Data: 2011-02-17 14:32:25
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    Excite <n...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > mijania nie sprawdzają się jako dzienne bo po prostu nie są to światła
    > projektowane z myślą o używaniu w dzień.

    Właśnie jesteś dowodem, że kłamstwo powtarzane 1000 razy staje się prawdą.

  • 166. Data: 2011-02-17 14:33:35
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    Kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > Twoj belkot ma faktycznie sporo wspolnego z robieniem laski, z jednym i
    > drugim nie powinienes udzielac sie publicznie.

    Podasz czy nie?

  • 167. Data: 2011-02-17 14:35:35
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 17/02/2011 13:33, marian z campingu wrote:

    > Podasz czy nie?

    Taka jedna z Grudziadza.

    Kamil

  • 168. Data: 2011-02-17 14:50:19
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ijj7rs$o1v$...@i...gazeta.pl...

    > Dr. Gerald G. Sander

    i cóż ten niemiaszek takiego zrobił, zadał kłam statystykom policyjnym? :)

  • 169. Data: 2011-02-17 14:58:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Feb 2011 12:55:13 +0000 (UTC), marian z campingu wrote:
    >27 listopada 2007 Komisja Europejska wycofała się z zamiaru rekomendowania
    >państwom członkowskim wprowadzenia nakazu jazdy z włączonymi światłami mijania
    >ze względu na potwierdzony niekorzystny wpływ takiej regulacji na
    >bezpieczeństwo ruchu drogowego.

    Jakis link ?

    Bo jednak pozniej weszla obecnie obowiazujaca dyrektywa o
    obowiazkowych dziennych.

    No chyba ze to czysta ekologia - swiatla sa dobre, ale oszczednosc CO2
    lepsza.

    J.

  • 170. Data: 2011-02-17 15:06:31
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:ijj7rs$o1v$...@i...gazeta.pl...

    > i cóż ten niemiaszek takiego zrobił, zadał kłam statystykom policyjnym? :)

    Nie miał czemu zadawać kłam.