  • 61. Data: 2014-09-05 22:31:06
    Temat: Re: Wlasciwie slow brakuje
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 5 Sep 2014 20:18:04 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >naprawdę? Zwłaszcza w Peweksie każdy zarabiajac 10$/miesiąc mógł sobie
    >poszaleć.

    >naprawdę?
    >
    >Sorry ale tylko Ci się wydaje. pomijam już to, że każdy towar był dobry
    >bo mozna go było wymienić na inny. I stało się niekoniecznie po to co mu
    >było potrzebne.

    W pewnym momencie upadku komuny, pensji dostawalem w takiej ilosci
    banknootow, ze ledow meiscily sie w teczce. Chodzilem po sklepach i
    polowalem na cos co mozna by kupic na wymiane, bo pieniedz nie
    funkcjonowal. Razu jednego kupilem metr szecienny glazury, bo akorat
    rzucili, mimo ze na grzyba mi byla potzrebna. Ale zaraz wymienilem na
    cos innego

    A.L.

  • 62. Data: 2014-09-05 23:25:50
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/5/2014 3:45 PM, A.L. wrote:

    > Polecam zwlaszcza ksiazke pod tytulem iCon, Young & Simon. Ksiazka
    > byla w firmie Apple na indeksie. Za przyznawanie sie do lektury lub
    > posiadanie ksizaki w widocznym meijscu wylatywalo sie naychmist z
    > pracy. Na osobisty rozkaz Jobsa
    > A.L.

    pierdolisz jak potluczony. te zeznawania wyciagano od pracownikow
    torturami, a po przyznaniu sie do winy obcinano im glowy, a reszte
    truchla palono na placu zbiorek. glowy oczywiscie wbijano na pale przy
    bramie wjazdowej. <rs>

  • 63. Data: 2014-09-06 00:20:21
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <7...@4...com>,
    A.L. <a...@a...com> wrote:

    > Socjalnie i finansowo dosyc wysoki

    W jakim sensie?
    Chcesz powiedziec ze to jacys rentierzy (ktorzy nie musza chodzic do
    pracy)?
    --
    TA

  • 64. Data: 2014-09-06 02:26:15
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > naprawdę? Zwłaszcza w Peweksie każdy zarabiajac 10$/miesiąc mógł sobie
    > poszaleć.

    Jak w polskim sklepie "mógł sobie poszaleć" to w peweksie też, bo telewizor
    kosztował tam 3x więcej a nie np 100x, ale nie kończył mu się kineskop po
    roku, więc się mogło opłacać wydać te 3x więcej i tylko trzeba było dłużej
    na to popracować.

  • 65. Data: 2014-09-06 02:53:45
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 6 Sep 2014 02:26:15 +0200, John Kołalsky <j...@k...invalid>
    wrote:

> [...]
    >roku, więc się mogło opłacać wydać te 3x więcej i tylko trzeba było dłużej

    Skad ty znasz komune tak dobzre?... telewizory, na przykald Rubin,
    kosztowaly adekwatnie do zarobkw w ZLOTOWKACH. Telewizorow polskich w
    Peweksie nigdy nie bylo. Owszem, raz sprowadzili male telewizory
    pzrenoscne, Sony czy Panasonic, nei pamietam, ale te kosztowaly
    kilkaset dolcow. Wybitnie poza zasiegiem krajowca zlotowkowego

    A.L.

  • 66. Data: 2014-09-06 10:56:41
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com>

> [...]
    > pzrenoscne, Sony czy Panasonic, nei pamietam, ale te kosztowaly
    > kilkaset dolcow. Wybitnie poza zasiegiem krajowca zlotowkowego

    W peweksach były normalne telewizory. Właśnie kiedy trzeba było stać te 3
    doby to się zainteresowałem ile ten telewizor w peweksie kosztowałby i
    wyszło, że 3x więcej co oczywiście było zupełnie inną kwotą, tak że 3 doby
    okazały się w porządku, ale telewizor bez pilota był i skończył się a te z
    peweksu miały pilota i dotąd działają. Podobnie były normalne kasety
    magnetofonowe w których taśma po jednokrotnym przesłuchaniu nie zostaje na
    głowicy w ilości wymagającej czyszczenia głowicy i magnetofony w których
    głowica nie zużywa się po pierwszym półroczu i nikt nie wkłada szumiących
    tranzystorów do przedwzmacniacza w rodzaju BC108 jak można włożyć jakieś
    BC413. Tak czy siak, nie był to towar pierwszej potrzeby tylko "towar
    wielkiego pragnienia" tak, jak omawiana tutaj komórka. Mnóstwo ludzi w tych
    kolejkach ani nie stało, ani w peweksie nie kupowało.

  • 67. Data: 2014-09-06 11:53:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 05 Sep 2014 15:31:06 -0500, A.L. napisał(a):
    > W pewnym momencie upadku komuny, pensji dostawalem w takiej ilosci
    > banknootow, ze ledow meiscily sie w teczce.

    Nie przesadzaj, zera na baknocie sie bardzo dobrze mieszcza.
    Sto banknotow prosto z drukarni to 1cm grubosci, a pensja to sie
    pewnie w 10 dala wyplacic.

    J.

  • 68. Data: 2014-09-06 11:58:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 05 Sep 2014 15:28:09 -0500, A.L. napisał(a):
    > On Fri, 5 Sep 2014 18:36:08 +0200, John Kołalsky <j...@k...invalid>
    >
    > Nie bylo kolejek, bo magnetofonow oficjalnei nie bylo w sklepach.
    > Kupowalo sie spod lady, oczywoscie odpowiednio honorujac spzredawce.
    > Nie bylo to proste, bo spzredawca nie spzredawal ludziom z ulicy.
    > Tzreba bylo miec "wprowadzajacego"

    Nie wiem gdzie, bo te magnetofony jednak do sklepow trafialy.
    Jak sie komitet ukonstytuowal, to co dostawa pare osob dostawalo.

    J.

  • 69. Data: 2014-09-06 16:51:22
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 6 Sep 2014 10:56:41 +0200, John Kołalsky <j...@k...invalid>
    wrote:

> [...]
    >okazały się w porządku, ale telewizor bez pilota był i skończył się a te z

    Z calym szacunkiem ale cos bredzisz. O jakich ty latach mowisz?...
    Kiedy polskie telewizory (albo w ogoel socjalistyczne) mialy piloty?

    A.L.

  • 70. Data: 2014-09-06 16:53:56
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 6 Sep 2014 11:58:08 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie wiem gdzie, bo te magnetofony jednak do sklepow trafialy.
    >Jak sie komitet ukonstytuowal, to co dostawa pare osob dostawalo.

    Problem byl taki ze sklep dostawa 2 - 3, i publicznosc nie wiedziala
    ze "rzucili". Osobiscie korumpowalem sprzedawcow w dwoch sklepach.

    Co innego bylo z pralkami, bo tylko pare sklepow w Warszawie bylo
    wytypowanych dla pralek

    A.L.