  • 11. Data: 2014-09-04 23:59:17
    Temat: Re: Wlasciwie slow brakuje
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-04 23:50, masti wrote:

    > a po co miałbym patrzeć na idiotki?

    Masti, no chlop ma racje, dlatego wlasnie slow mi braklo ;]
    https://www.youtube.com/watch?v=BMsLArefSOw

  • 12. Data: 2014-09-05 00:14:39
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Masti, no chlop ma racje, dlatego wlasnie slow mi braklo ;]
    > https://www.youtube.com/watch?v=BMsLArefSOw

    Przykro mi, ale nie wierzę w autentyczność wypowiedzi tej pani...
    Tacy idioci nie mogą przecież istnieć naprawdę. To jest inscenizacja, mam
    nadzieję :-))

  • 13. Data: 2014-09-05 00:14:40
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > I dlatego wlasnie nie lubimy ajfona. To jest telefon dla chorych ludzi
    > :-)

    Akurat tego komentarza nie rozumiem...
    Dlaczego miałbyś nie lubieć urządzenia z powodu zachowania pewnej grupy
    ludzi?

    Jak tylko nie będziesz stał 5 dni w kolejce to nikt nie będzie się z Ciebie
    śmiał :-)

    No i czemu mówisz w liczbie mnogiej? :-))

  • 14. Data: 2014-09-05 00:45:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 4 Sep 2014 22:14:39 +0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:
    > Przykro mi, ale nie wierzę w autentyczność wypowiedzi tej pani...
    > Tacy idioci nie mogą przecież istnieć naprawdę. To jest
    inscenizacja, mam
    > nadzieję :-))

    Ale ona pasuje do wyobrażenia o przeciętnym userze iphona, więc się
    nie czepiaj. Btw co to jest apple 5?

    --
    Marek

  • 15. Data: 2014-09-05 01:10:44
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 4 Sep 2014 21:50:39 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >a po co miałbym patrzeć na idiotki?

    Jak dorosniesz to sie dowiesz

    A.L.

  • 16. Data: 2014-09-05 02:04:28
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/4/2014 6:45 PM, Marek wrote:
    > inscenizacja, mam
    >
    > Ale ona pasuje do wyobrażenia o przeciętnym userze iphona, więc się nie
    > czepiaj. Btw co to jest apple 5?

    i to jest wlasnie problem tych, ktorzy maja takie wyobrazenia.
    jednak to nie jest inscenizacja ani fake. bylo o tym w programie
    Robertsa. to byla bezdomna dziewczyna, ktora wynajeto do siedzenia, ale
    z tego co pamietam nie reprezentowala zadnej firmy. oczywiscie jak
    siedziala w kolejce nie chcial byc gorsza od innych i w czasie wywiadu
    pieprzyla co jej slina na jezyk przyniosla. ledwo wiedziala co to apple
    jest.
    Roberts kiedy zobaczyl jakie, ten klip ma powodzenie, chcial ja odnalezc
    i zrobic jeszcze jeden wywiad, moze wspomóc. pytal w swoim programie
    radiowym, czy ktos ją zna. pare osob zadzwonilo, mowili, ze ze ja znaja,
    ze widzieli jak pchala koszykl sklepowy ze swoim dobytkiem. nie wiem czy
    Roberts ja znalazl czy nie. nie sledzilem sprawy. <rs>

  • 17. Data: 2014-09-05 02:05:30
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 04 Sep 2014 12:34:49 +0200, atm <...@v...pl> wrote:

    >http://antyweb.pl/tymczasem-przed-sklepem-apple/

    6 dni w kolejce?... Zart.. .ja po pralke automatyczna stalem w kolejce
    w Warszawie 6 miesiecy.

    A.L.

  • 18. Data: 2014-09-05 02:05:54
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/4/2014 4:48 PM, J.F. wrote:

    > I dlatego wlasnie nie lubimy ajfona. To jest telefon dla chorych ludzi
    > :-)

    naprawdę? nie wierze, że nawet tutejsi eksperci od życia w Ameryce nic
    nie wydumali.
    no dobra, bo widać że nawet tego się filmu spod linka, się nie chciało
    obejrzeć, nie mowiac o innych bo sprawa jest znana od lat.

    ci akurat ludzie nie mają nic wspólnego a applem czy iphonem. dostają
    2500$, jedzenie przez ten czas "odsiadki" i darmowego iphona 6. oni
    reklamują jakieś firmy, których logo mają na koszulkach. potem, w dniu
    premiery kiedy przed sklepem pojawią się już, (jak co jakiś czas, czy to
    premiera produktu apple, sony, czy MS) rządne taniej sensacji duże
    stacje telewizyjne, ci kolejkowicze, zamienia się z pracownikami firm,
    którzy wygłoszą jakiś sprytny tekst reklamowy, a może tylko zaświecą
    koszulką z większym logo. oni korzystają z ignorancji ludzi, którzy się
    będą onanizować takimi filmikami i powielać je, szydząc jakie to fanboje
    ifona som gupie, nie zdających sobie sprawy, z tego że robiąc to,
    zapewniają tanią reklamę. tyle w temacie. <rs>

  • 19. Data: 2014-09-05 02:07:13
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/4/2014 8:05 PM, A.L. wrote:

    > 6 dni w kolejce?... Zart.. .ja po pralke automatyczna stalem w kolejce
    > w Warszawie 6 miesiecy.
    > A.L.

    hehehehe. fanboy pralkowy. <rs>

  • 20. Data: 2014-09-05 03:48:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
    .com...
    > naprawdę? nie wierze, że nawet tutejsi eksperci od życia
    > w Ameryce nic nie wydumali.

    Jeśli to jest życie w Ameryce to ja musze mieszkać w Afryce :)

    Wybacz, ale pierwsze wideo nie zadziałało, obejrzałem drugie
    z tą mądrą panią która zdaje się 100% kłamała :-)

> [...]
    > onanizować takimi filmikami i powielać je, szydząc jakie to fanboje ifona
    > som gupie, nie zdających sobie sprawy, z tego że robiąc to, zapewniają

    Nawet po tym jak to wyjaśniłeś, wciąż uważam że to chore :-)