    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Właściwie co to SMARTWATCH jest?
    Date: Wed, 4 Jan 2017 20:35:13 +0100
    <o4em8c$6nv$1@mx1.internetia.pl> <o4g5k5$37i$1@mx1.internetia.pl>
    <o4go7m$ahc$1@mx1.internetia.pl> <o4gqsf$m9s$1@mx1.internetia.pl>
    <o4gr1n$n0f$1@mx1.internetia.pl> <o4gr3r$n7f$1@mx1.internetia.pl>
    <o4grer$obo$1@mx1.internetia.pl> <o4gt6a$vmv$1@mx1.internetia.pl>
    <o4gtm3$2e5$1@mx1.internetia.pl> <o4gtud$3fp$1@mx1.internetia.pl>
    <o4h5or$408$1@mx1.internetia.pl> <o4h9j5$j5p$1@mx1.internetia.pl>
    <o4havn$om3$1@mx1.internetia.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

    >>> http://forum.gazeta.pl/forum/w,210,139066919,1390669
    19,Spacja_przed_znakiem_zapyt
    >>> ania.html
    >>> b)http://sjp.pwn.pl/zasady/small-21-4-small-Stosowan
    ie-lub-pomijanie-spacji-miedz
    > Hmm, to podobnie jak z rozmową i waleniem konia. Zwracam Ci uwagę że to
    > jest niewłasciwe zachowanie podczas rozmowy. Generalnie walisz swojego
    > konia... więc nie mam z tym problemu, Twoja sprawa ...ale w tym
    > przypadku mam mieszane uczucia. Dlaczego? Piszesz m/innymi DO MNIE (nie
    > do siebie) czyli chcesz abym to zobaczył i odczytał. Jeśli lubisz
    > stawiać spację przed pytajnikiem, możesz sobie narobić tego do oporu np
    > w notatniku :) Pisanie ze spacją DO KOGOŚ i na dodatek UMYŚLNIE jest
    > nazwyczajniej lekceważeniem rozmówcy...takie "mam cie wdupie i chujci
> [...]

    Podporgowo prosiłeś żebym Ci wyjaśnił jak JA to widzę :) Ok, nie
    dopierdoliłem się jeszcze do czytnika bo mam słabość do protezy Microsoftu
    ale ucieszyła mnie wiadomość że za 6 dni kończy się wsparcie dla tego gówna,
    które używasz
    :]http://www.hotfix.pl/microsoft-konczy-wsparcie-dla
    -windows-essentials-n11825.htm
    czyli już nie ściągniesz do następnego systemu :D
    ---
    Sam jesteś proteza :-)

    Se pierd...sz i p..sz a właśnie o to chodziło, że jedynie ona spełniała
    kryterium używalności przez to, że co prawda nie była natywną aplikacją
    systemu, ale w odróżnieniu od natywnych działa i była aktualizowana i
    oferowana przez jego producenta. W sytuacji, gdy przestaje być aktualizowana
    (dzięki za zwrócenie uwagi) to nie pozostaje nic innego jak ją zmienić na
    natywną, która działa lepiej niż ten syf co kiedyś przeglądałem lub swoją.
    Ale nadal w mam w 4 jakiego Ty czytnika używasz. Se używaj czego chcesz, co
    mnie to.

    I nadal będę sypiał ze smartwatchem by mnie budził. Ostatecznie to mój
    smartwatch i moje budzenie.

    Aaa i jeszcze spacje będę wstawiał przed pytajnikiem :-) Może nawet swoją
    apkę do niusów w taki automat wyposażę :-)